X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1397, 15:44
کد خبر: 26984
خبرنگار: lark
نظرات: 0

اصلی‌ترین کار تیم ارائه بازی خوب است

شهبازی: با کادر فنی قبلی ادامه می‌دهیم

شهبازی: با کادر فنی قبلی ادامه می‌دهیم شهبازی: با کادر فنی قبلی ادامه می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: اصلی‌ترین کار تیم ارائه بازی خوب است، هر چند که هدف برد و پیروزی است تا به قهرمانی برسیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سال گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت چرا که در دور برگشت امتیازات از دست رفته و نتایجی را که در دور رفت به تیم‌های مدعی واگذار کرده بود، جبران کرد و توانست نتیجه بگیرد. به گفته سرمربی تیم، با اشتباهات داوری، مصدومیت برخی بازیکنان و بدشانسی در نهایت در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال شاکله تیم را حفظ می‌کنیم و با همان کادر ادامه می‌دهیم، شهلا عمادی سرپرست، زهرا پهلوان‌نژاد مربی و سهیلا کریمی مربی بدنساز، اعضای کادر فنی را تشکیل می‌دهند و بازیکنان هم اکثرا بازیکنان سال قبل هستند.
وی افزود: زمانی که فوتبالیست‌ها وارد تیم می‌شوند یک تست برای داشتن اطلاعات جسمانی‌شان از آن‌ها گرفته می‌شود که بر طبق آن بدنسازی انجام می دهند، یک ماه به تمرینات بدنسازی اختصاص داده می‌شود بعد کار با توپ را شروع می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان عنوان کرد: از معدود تیم‌هایی هستیم که فوتبال را واقعی بازی می‌کنیم اول یک فوتبال خوب و بعد نتیجه مد نظر ما است.
شهبازی اضافه کرد: خودم یک بازی زیبا را دوست دارم، هر چند که هدفمان برد و پیروزی است تا به قهرمانی برسیم پس برای اینکه تحقق پیدا کند باید زمان کافی در اختیار داشته باشیم تا من بتوانم استراتژی‌مان را به بچه‌ها بفهمانم و با آن‌ها خوب کار کنم.
وی خاطرنشان کرد: امسال چون فرصت داریم، می‌توانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم و مطمئن باشید بازی‌های قشنگی را از سپاهان خواهید دید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها