X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1397, 17:53
کد خبر: 28606
خبرنگار: lark
نظرات: 1

از هواداران ملوان تشکر می‌کنم

شهبازی: بازی پر استرسی را پشت سر گذاشتیم

شهبازی: بازی پر استرسی را پشت سر گذاشتیم شهبازی: بازی پر استرسی را پشت سر گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: حساسیت مسابقه برای ما بیشتر بود چون در خانه حریف بازی می‌کردیم و استرس هم زیاد بود به طوری که در نیمه اول بچه‌ها تمرکز لازم را نداشتند و نمی‌توانستند خوب کار کنند اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بانوان سپاهان موفق شد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه - ۲۳ آذر ماه - یک بر صفر از سد ملوان بندر انزلی بگذرد و سه امتیاز با ارزش را در خانه حریف به دست بیاورد.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با موفقیت تیمش در کسب نتیجه آن هم در خانه حریف اظهار کرد: استرس بازی یک مقدار باعث شده بود که بچه‌ها در نیمه اول تمرکز لازم را نداشته باشند، نتوانند خوب کار کنند و می‌توان گفت یک نیمه آشفته داشتیم.
وی افزود: بین دو نیمه با صحبت‌هایی که انجام دادیم، استرس بازیکنان کمتر شد چون مسابقه از همه نظر به خصوص کسب نتیجه برای هر دو تیم حساس بود، البته این حساسیت برای ما بیشتر بود چراکه در خانه حریف بازی می‌کردیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: خدا را شکر توانستیم نیمه دوم را خوب شروع کنیم، در دقیقه ۶۸ با گل الهام فرهمند از روی نقطه پنالتی یک بر صفر از حریف پیش افتادیم و بعد از گل عقب نکشیدیم. حتی چندین موقعیت دیگر هم داشتیم چون می‌دانستیم تیم ملوان خواه ناخواه حمله خواهد کرد و در پی جبران نتیجه است اما در کل شرایط بازی طوری بود که نمی‌توانستیم ازموقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کنیم و گل بزنیم.
شهبازی به آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی در این مسابقه اشاره و تاکید کرد: مجبور شدیم چند بازیکن کلیدی‌مان را از زمین بیرون بکشیم به دلیل اینکه یک نفرشان به خاطر شکستگی سر دچار مصدومیت شد و حتی یک نفر از این بازیکنان به دلیل در رفتگی کتف راهی بیمارستان شد.
وی ادامه داد: ملوان یک تیم جنگنده است سبک بازی‌اش به همین شکل است و ما از قبل پیش‌بینی این برخورد را کرده بودیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: شرایط و جو ورزشگاه همان شرایط و جو سال‌های قبل را داشت که ملوان در لیگ برتر بازی می‌کرد، این تیم همانند گذشته همچنان خوب و تکنیکی است و شاید برای اینکه بازیکنان دوباره بخواهند خودشان را با روش کاری مربی هماهنگ کنند، زمان ببرد ولی در کل آنها هیچ تغییری نکرده اند.
شهبازی اضافه کرد: به هر حال بازیکنانی که قبلا با این مربی کار کرده بودند دو سال از لیگ برتر دور بودند و حالا زمان نیاز دارد که به سبک مورد نظر مربی برگردند.
وی خاطرنشان کرد: از هواداران تیم ملوان تشکر می‌کنم چراکه فقط تیم خودشان را حمایت و تشویق کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها