X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 خرداد 1398, 23:14
کد خبر: 30019
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان برنده دربی/ جهش زردپوشان برای دومی

سپاهان برنده دربی/ جهش زردپوشان برای دومی سپاهان برنده دربی/ جهش زردپوشان برای دومی
دربی بانوان اصفهان بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن با برتری دو بر یک زردپوشان به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر بانوان
دربی اصفهان میان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن
ورزشگاه: باغ فردوس
تماشاگران: حدود ۸۰۰ نفر
گل‌ها: ذوب‌آهن دقیقه بازیکن ۱۳
اخطار: فاطمه کریمی بازیکن سپاهان با گرفتن کارت دوم از زمین بازی خارج شد.

سپاهان: مریم رهیده، فروزان محققیان، هاجر دباغی، شکیبا معتمدی، ملیکا قاسمی، آذر احمدی، زهرا کمالی، نیجه لطیفی، حدیث نصر، مرضیه فیضی، مینا نافعی، مریم صادقانی، مهناز شاه مرادی، الهام فرهمند، فاطمه کریمی، مانیا اسادوریان، شیوا فاضلی، میترا نظری، مرضیه نیکخواه کوثر کمالی، شقایق معتمدی، زهرا ذوالفقاری، فاطمه حسینی و شقایق روزبهان
سرمربی: سمیه شهبازی

ذوب‌آهن: زهره کودایی، رقیه شهبازی، خدیجه محمدی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر رمضانی، فاطمه مردانی، گلنوش خسروی، زهرا پورحیدری، پرون فرهادی، نرگس سبکتکین، غزاله صالحی پور، زهرا غریب زاده، فروغ موری، مریم مهرابی، انیس دشتیان پور.
سرمربی: بیان محمودی

شرح بازی:
دو تیم در ابتدا بازی محافظه کارانه‌ای را به نمایش گذاشتند، اما این تیم ذوب‌آهن بود که رفته به رفته بر بازی سوار شد تا در نهایت دقیقه ۱۳ توانست به گل برسد. پس از گل سپاهان سعی کرد به ذوب‌آهن فشار آورد و بر روی یک ضربه ایستگاهی الهام فرهمند این شانس را داشت تا با باز کردن دروازه ذوب‌آهن بازی را به تساوی بکشد.
در ادامه نیمه دوم سپاهان مالک توپ و زمین بود و ذوب‌آهنی‌ها نیز با جمع شدن در زمین خود چشم به ضد حملات داشتند. اما علی‌رغم مالکیت توپ سپاهانی‌ها غیر از یکی دو صحنه نتوانست فشار خاصی بر دروازه ذوبی‌ها بیاورد تا نیمه اول با برتری یک گله ذوب‌آهن به پایان برسد.

نیمه دوم را سپاهانی‌ها طوفانی آغاز کردند و از همان اول بازی را تهاجمی آغاز کردند، آن‌ها حتی در ابتدا نیمه در موقعیتی تک به تک می‌توانستند بازی را به تساوی بکشند. اما مصدمیت دو بازیکن از سپاهان باعث شد تا وقت زیادی از بازی تلف و بازی نیز از تب و تاب خارج شود. پس از سرگیری دوباره مسابقه مانند نیمه اول بازی به تعادل کشیده شد.
درحالی که در میانه‌های نیمه دوم بازی بیشتر در میانه زمین در حال پیگیری بود، یک توپ ربایی از بازیکنان سپاهان باعث غافلگیری ذوبی ها و در نهایت به ثمر رسیدن گل تساوی بازی شد. در دقایق پایانی بازی و در حالی که زردپوشان سپاهان با یک یار کمتر تیم برتر میدان بودند مزد برتری خود را گرفتند و با زدن گل دوم پیروز میدان شدند. 

شرح گل:
(ذوب آهن ۱_ سپاهان ۰): ذوبی‌ها با یک پاسکاری زیبا توپ را به پشت محوطه جریمه سپاهان رساندند و در پشت محوطه توپ به ۱۳ رسید و او با ضربه‌ای زیبا و زمینی توپ را به گوشه دروازه سپاهانی ها چسباند.

(ذوب آهن ۱_ سپاهان ۱): نفوذ سپاهانی از سمت چپ با یک توپ ربایی دفاع ذوبی‌ها را غافلگیر کرد و درحالی که دفاع ذوب‌آهن متزلزل بود، مرضیه نیکخواه در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پا توپ را از زیر دستان دروازه‌بان ذوب‌ به درون دروازه فرستاد.

(ذوب آهن ۱_ سپاهان ۲): دفاع متزلزل ذوب آهن باز کار دست این تیم داد، نفوز بازیکنان سپاهان و سردرگمی دفاع ذوب بار دیگر مرضیه نیکخواه را در موقعیت تک به تک قرار داد او برای بار دوم دروازه ذوبی ها را باز کرد. 
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها