X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1394, 17:28
کد خبر: 10791
نظرات: 8

زمانی که برای حاج‌صفی دعوت نامه بیاید درباره آن صحبت می‌کنم

باقریان: می خواهند سپاهان را تضعیف کنند

باقریان: می خواهند سپاهان را تضعیف کنند باقریان: می خواهند سپاهان را تضعیف کنند
به گزارش طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری سپاهان اصغر باقریان، درباره حواشی چند وقت اخیر سپاهان مبنی بر مشکل دو بازیکن خاجی این تیم و محرم نوید‌کیا، اظهار کرد: بعضی از باشگاه‌های خاص برای اینکه بتوانند خودشان را به ما برسانند شروع به ایجاد حاشیه برای ما می‌کنند تا از این طریق بتوانند سپاهان را تضعیف کنند. احساس می‌کنم این حاشیه سازی‌ها از سوی برخی جریانات شکل می‌گیرد که توانایی رقابت با سپاهان را ندارند و فکر می‌کنند با این کار‌ها موفق می‌شوند اما مطمئن باشید اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

مدیرعامل سپاهان درباره احتمال دعوت یک تیم بوندسلیگایی از احسان حاج‌صفی نیز گفت: در فوتبال حرفه‌ای وقتی بازیکنی می‌خواهد به تیم دیگری برود برای او دعوت نامه می‌فرستند و کار‌های لازم انجام می‌شود. گاهی اوقات کسی به طور غیر رسمی حرفی را مطرح می‌کند که باعث به وجود آمدن حاشیه برای تیم می‌شود. این حرف‌های حاشیه‌ای فقط تمرکز بازیکن را به هم می‌ریزد. زمانی که برای حاج‌صفی دعوت نامه بیاید درباره آن صحبت می‌کنم.

وی درباره دیدار این هفته تیمش با فولاد خوزستان در شرایطی که سابقه مدیریت این تیم را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: البته درست است که زمانی مدیریت فولاد را در دست داشتم و نهایت تلاشم را برای‌آن‌ها انجام دادم اما در حال حاضر در سپاهان هستم و هر کاری برای موفقیت تیمم انجام می‌دهم. برای سپاهان تمام بازی‌ها مهم و حساس است و برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

باقریان در پایان درباره آخرین اطلاعات از شرایط دو بازیکن برزیلی این تیم، گفت: خبر تازه این که هر روز در حال تلاش هستیم تا وضعیت این دو بازیکن مشخص شود. مذاکرات متعددی را با فیفا انجام داده‌ایم. یک وکیل انتخاب کرده‌ایم که با فدراسیون برزیل برای این دو بازیکن مذاکره کنند تا نامه‌ای که به فیفا زده است را پس بگیرد. طبق قانون اگر فدراسیون برزیل تا پانزده روز بعد از ثبت قرارداد برای بازیکنان ITC صادر نکنند فیفا به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد، مگر این که فدراسیون مورد نظر با این کار مخالفت کند که البته برای آن باید دلیل داشته باشد. حال وکیل مورد نظر برای این مورد با فدراسیون برزیل در حال مذاکره است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها