X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 فروردین 1399, 18:26
کد خبر: 32236
خبرنگار: lark
نظرات: 0

در ۲ سال اخیر لیگ پویایی داشته‌ایم

دباغی: سال ۹۸ عملکرد پر فراز و نشیبی داشتم

دباغی: سال ۹۸ عملکرد پر فراز و نشیبی داشتم دباغی: سال ۹۸ عملکرد پر فراز و نشیبی داشتم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در ۲ سال اخیر لیگ خیلی خوب و پویایی داشته‌ایم، در حالی که ۴ سال پیش که با ۱۶ سال سن برای اولین بار در لیگ بازی کردم، تنها ۳ تیم با
یکدیگر رقابت می‌کردند و مدعی قهرمانی بودند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان موفق شد با نتیجه 7 بر 2 مقابل همیاری ارومیه به برتری برسد.
هفته نوزدهم این رقابت‌ها که قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور لغو و لیگ برتر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. سپاهان در حال حاضر با 38 امتیاز و پس از تیم‌های شهرداری بم، آذرخش کردستان و شهرداری سیرجان در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شرایط و مشکلات فوتبال بانوان در سال 98 اظهار داشت: مشکل بزرگ فوتبال بانوان این است که از بین باشگاه‌هایی که در عرصه فوتبال آقایان تیمداری می‌کنند تنها 2 باشگاه اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن هستند که به فوتبال بانوان روی آورده‌اند و سایر باشگاه‌ها در این بخش فعال نیستند.
هاجر دباغی ادامه داد: باشگاه‌های بزرگی مانند تراکتورسازی، شهرخودرو و فولاد خوزستان که خصوصی هستند و به راحتی می‌توانند در عرصه فوتبال بانوان فعالیت داشته باشند، متأسفانه هیچ فعالیتی در این بخش ندارند.
مهاجم ملی‌پوش سپاهان افزود: حرفه‌ای بودن در برخی باشگاه‌ها وجود ندارد؛ به طوری که قراردادها در برخی باشگاه‌ها زیاد نیست و چیزی که طبق اصول فوتبال باید باشد در این باشگاه‌ها وجود ندارد.

وی در خصوص تفاوت لیگ 97 با لیگ 98 گفت: در این 2 سال اخیر لیگ خیلی خوب و پویایی داشته‌ایم، در حالی که 4 سال پیش که 16 سال داشتم و وارد لیگ برتر شدم فقط می‌دیدم که 3 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و مدعی قهرمانی هستند.

دباغی اضافه کرد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده لیگ خوبی داشته باشیم رسانه‌ها هستند که در این چند سال لیگ برتر فوتبال بانوان را پوشش دادند تا بازیکنان با انگیره‌تر عمل کنند و بیشتر شناخته شوند.
وی درباره عملکرد خودش در سال 98 اظهار داشت: سال 98 عملکرد پر فراز و نشیبی داشتم و باعث شد تا تجربیات فوتبالی و اجتماعی زیادی کسب کنم، اما در کل از عملکردم در سال 98 راضی نیستم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه به دلیل تغییر داوران در این فصل خیلی اذیت شدیم، تصریح کرد: امیدوارم وضعیت داوری‌ها خوب شود و در ادامه عملکرد بهتری را از داوران عزیز شاهد باشیم.
وی درباره تفاوت سپاهانِ سمیه شهبازی با سپاهانِ بیان محمودی گفت: سمیه شهبازی برای به دست آوردن جایگاه خوب برای سپاهان و برای بهبود قراردادهای بازیکنان بسیار تلاش کرد و با غیرت برای تیم شهرش جنگید. سپاهانِ بیان محمودی هم دیر بسته شد و چون شاکله اصلی تیم از بین رفته بود، سرمربی تیم در فرصت کمی که وجود داشت تلاش کرد تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند.
دباغی درباره رقابت حساسی که با سمیه خرمی برای خانم گلی دارد بیان کرد: همه تلاش خود را انجام خواهم داد تا نامی از باشگاه سپاهان در رتبه‌های بالای جدول گلزنان باشد. خدا را شکر توانستم در بازی آخری که قبل از تعطیلی لیگ به دلیل ویروس کرونا داشتیم تعداد گل‌های خود را با سمیه خرمی برابر کنم تا در 4 هفته‌ای که از لیگ برتر باقی مانده امید زیادی برای کسب عنوان خانم گلی داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها