X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1399, 10:04
کد خبر: 32286
خبرنگار: khani
نظرات: 0

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان:

آقایان میلیاردی می گیرند/ امیدوارم از قرار داد بازیکنان بانوان مبلغی کم نشود

آقایان میلیاردی می گیرند/ امیدوارم از قرار داد بازیکنان بانوان مبلغی کم نشود کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:‌ مبلغ قرار داد بانوان کم است و بیشتر بازی ها انجام شده و تنها سه هفته باقی مانده که انصاف نیست چیزی از آن کم شود. شرایط آقایان با بانوان متفاوت است و آن ها قرار دادهای میلیاردی دارند

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد صفورا جعفری در گفت و گو با ایمنا در خصوص شرایط بازیکنان که به خاطر ویروس کرونا مجبور هستند در خانه بمانند، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل وجود ویروس کرونا نتوانستیم لیگ برتر فوتبال بانوان را به پایانبرسانیم و به شهر های خود بازگشتیم. این دوران برای ورزشکاران که نیاز به ورزش دارند سخت تر از افراد عادی است. سعی کردیم در خانه بدن های خود را آماده نگهداریم، طبق گفته ها احتمال بسته شدن پرونده لیگ برتر فوتبال بانوان وجود دارد، اما فدراسیون تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: یک ورزشکار نمی تواند در هیچ شرایطی ورزش را رها کند زیرا افسردگی می گیرد، در خانه تمرین می کنیم، اما نیاز به تمرینات گروهی و هوازی داریم.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه فدراسیون برای لغو بازی ها از باشگاه ها نظر خواهی کرده است، تصریح کرد:‌ فکر کنم به دلیل اختلاف امتیازی که بم با تیم دوم جدول دارد قهرمان اعلام می شود. با توجه به اینکه فصل بعدی قرار است از مهر ماه آغاز شود، ادامه لیگ غیر ممکن است و همچنین بازیکنان که در قرنطینه بودند از نظر بدنی افت کردند و توان بازی ندارند که به این دلایل احتمال برگزاری ادامه لیگ کم است.

جعفری در رابطه با دوری از رقابت های فوتبال، خاطر نشان کرد:‌ شخصی که زندگی ورزشی داشته باشد در این شرایط قطعا اذیت شده است. اگر بخواهیم در خانه بنشینیم و تمرینی انجام ندهیم زمانی که باید برای بازی ها آماده شویم طول می کشد، اگر با وسایلی که در دسترس داریم بدن خود را تا حدودی آماده نگهداریم به راحتی می توانیم به شرایط ایده آل باز گردیم.

انصاف نیست از قرار داد بانوان کم شود

وی با اشاره به اینکه امیدوارم از قرار داد بازیکنان بانوان مبلغی کم نشود، گفت: مبلغ قرار داد بانوان کم است و بیشتر بازی ها انجام شده و تنها سه هفته باقی مانده که انصاف نیست چیزی از آن کم شود. شرایط آقایان با بانوان متفاوت است آن ها قرار دادهای میلیاردی دارند و ۹ هفته از مسابقاتشان باقی مانده است.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص انتخاب بازیکنان منتخب سال، اظهار کرد: یک صفحه اینستاگرامی پر مخاطب در حوزه فوتبال بانوان نظر سنجی در رابطه با انتخاب برترین های سال از مربیان و کاپیتان تیم ها انجام داد که هرکس به صورت تعصبی نظر خود را اعلام کرده و آماری که بیرون داده شد درست نبود. تیم های اول تا سوم اعتراض کردند که دوباره نظر سنجی گذاشتند این بار بیشتر بازیکنان از سه تیمی که اعتراض کردند انتخاب شدند!

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه سال های گذشته بازیکنان منتخب سال چگونه انتخاب می شدند؟ تصریح کرد: در سال های گذشته بازیکنی که بیشترین حضور در تیم منتخب هفته را داشت به عنوان بازیکن منتخب سال انتخاب می شد. نظر سنجی که انجام شد نیاز به کارشناس و افراد بی طرف داشت تا بازیکنان عادلانه انتخاب شوند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطر نشان کرد: اگر ترکیب اولی که برای بازیکنان منتخب دادند، درست بود نیازی به ترکیب دوم نبود، پس این نشان می دهد ترکیب منتخبین سال بازهم می تواند تغییر کند. به نظر من این اتفاقی که رخ داد برای جامعه ورزشی بانوان قشنگ نیست.

جعفری با اشاره به اینکه در این نظر سنجی فدراسیون فوتبال دخالتی نداشته است، گفت: فدراسیون به دلیل تمام نشدن لیگ برتر فوتبال بانوان منتخبین سال را انتخاب نکرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها