X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1399, 16:37
کد خبر: 33385
خبرنگار: lark
نظرات: 4

با دبل هاجر دباغی

نوار پیروزی‌های بم توسط سپاهان قطع شد

نوار پیروزی‌های بم توسط سپاهان قطع شد تیم فوتبال بانوان شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در بازی امروز مقابل سپاهان شکست خورد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 14 امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که تیم‌های مدعی شهرداری بم، وچان و ملوان مقابل حریفان‌شان پیروز شدند.

در مهمترین بازی این هفته سپاهان پذیرای شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی بود. سپاهانی‌ها که بعد از دربی اصفهان انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم قهرمان شهرداری بم داشتند موفق شد نیمه اول را با گلزنی هاجر دباغی برنده به رختکن بروند.

در ادامه گل دوم سپاهان با اشتباه خط دفاع بم توسط شقایق روزبهان در دقیقه ۵۷ به ثمر رسید اما بم موفق شد فقط یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

سپاهان موفق شد در دقیقه ۸۲ باز هم توسط هاجر دباغی گلزنی کرده و در نهایت ۳ بر یک حریف را شکست دهد. براین اساس بم بعد از ۴۸ بازی شکست خورد.
در دیگر بازی امروز ملوان که استارت خوبی هم در لیگ داشته مقابل ایلام با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در یکی از بازی‌های مهم هفته وچان کردستان نایب‌قهرمان فصل قبل مقابل شهرداری سیرجان قرار گرفت. این بازی که گل‌های زیادی را به دنبال داشت در نهایت با برتری ۴ بر ۲ سیرجان به پایان رسید.

نتایج کامل به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ – شهرداری بم یک

همیاری آذربایجان غربی صفر– ذوب آهن اصفهان ۲

پالایش گاز ایلام یک – ملوان بندر انزلی صفر

وچان کردستان ۲ – شهرداری سیرجان ۴

شهدای قشقایی شیراز صفر - سارگل بوشهر یک
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها