X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1399, 19:03
کد خبر: 33443
خبرنگار: lark
نظرات: 1

بازیکنان با تجربه در ۴ تیم تقسیم شده‌اند

کرمی: با خطای بچگانه گل خوردیم

کرمی: با خطای بچگانه گل خوردیم سرمربی تیم فوتبال بانوان نماینده البرز گفت: ما در گروه سختی قرار داریم و تیم‌های باسابقه در گروه ما قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرستو کرمی بعد از شکست نماینده البرز مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهارداشت: بازی جانداری بود و هر ۲ تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. سپاهان تیم باتجربه‌ای است که توانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان نماینده البرز درباره اینکه شما در نیمه اول خیلی دفاعی بازی کردید، گفت: ما فیلمی از سپاهان نداشتیم و نمی‌دانستیم چطور کار می‌کند، مجبور بودیم ۲۰ دقیقه اول را به گونه‌ای بازی کنیم ببینیم حریف چگونه است.

کرمی افزود: نیمه اول خوب بود و صفر -صفر به رختکن رفتیم اما نیمه دوم روی یک خطای بچگانه گل خوردیم و در ادامه هم گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی هیات البرز درباره سطح لیگ امسال، خاطرنشان کرد: گروه ما بسیار سخت است و تیم‌های باسابقه لیگ مانند بم، سپاهان، ذوب‌آهن و ... جزو مدعیان هستند در گروه ما قرار دارند اما تیم ما جوان است و می‌خواسته در لیگ خود را نشان دهد که فکر می‌کنم تا حدودی موفق بوده است.

کرمی درباره اینکه نقل و انتقالات و جابه جایی بازیکنان را چطور دیدید، گفت: تیم‌هایی که اسپانسر قوی دارند بازیکنان خوبی هم گرفتند. بازیکنان با تجربه در ۴ تیم تقسیم شده‌اند و بقیه هم از بازیکنان متوسط و جوان استفاده کرده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها