X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1399, 16:02
کد خبر: 33543
خبرنگار: lark
نظرات: 0

لیگ برتر فوتبال بانوان

تساوی سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان

تساوی سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان مصاف تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر شهرآورد اصفهان را برگزار کردند.

در این دیدار سبز‌پوشان با ترکیب زهرا خواجوی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، مینا داودی، ندا اقبالی، سیما محمدپور، سحر رمضانی، سارا سبزواری، سارا ظهرابی‌نیا، مرضیه نیکخواه و نگین زندی به زمین رفتند.

مهناز امیرشقاقی نیز برای این دیدار هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، زهرا ذوالفقاری، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، شیدا تخشا، معصومه همتی، مینا نافعی و ثنا صادقی را در ترکیب سپاهان قرار داده بود.

ذوب‌آهن بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط سارا سبزواری به گل نخست دست پیدا کرد، در ادامه نیمه دوم طلایی‌پوشان برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند اما نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان امیرشقاقی در سپاهان برشدت حملات خود افزودند و در مقابل سبز‌پوشان به خوبی دفاع می‌کردند؛ سپاهان در دقیقه ۷۸ توسط هانیه علیمردانی به گل تساوی دست پیدا کرد.

طلایی‌پوشان در دقیقه ۸۳ نیز با گل نرگس سبک‌تگین به گل برتری رسیدند و در حالی که بازی در حال تمام شدن بود، سبزپوشان در دقیقه ۸۹ توسط سارا سبزواری بازی را به تساوی کشاندند و بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به این ترتیب سپاهان به نخستین تساوی خود در لیگ برتر دست پیدا کرد و با ۴ برد قبلی به امتیاز ۱۳ رسید و در صدر جدول گروه یک قرار گرفت؛ ذوب‌آهن نیز با ۳ برد، یک تساوی و یک باخت و ۱۰ امتیاز در رده سوم همین گروه قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها