X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 شهریور 1401, 06:38
کد خبر: 34818
خبرنگار: khani
نظرات: 10

نتیجه خوبی نگرفتیم

مورایس: هواداران حق دارند اعتراض کنند

مورایس: هواداران حق دارند اعتراض کنند سرمربی سپاهان می‌گوید تیم او مشکل عاطفی ندارد که با حضور مربی ایرانی حل کند.مورایس: هواداران حق دارند اعتراض کنند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم که با تساوی و اعتراض هواداران اصفهانی همراه بود، حضور یافت و اظهارات خود را در مورد این مسابقه انجام داد.
صحبت‌های اولیه مورایس پس از تساوی برابر آلومینیوم اراک:
بازی همانطور که دلمان می‌خواست شروع شد و موقعیت‌هایی در همان شروع نیمه اول داشتیم اما بعضی از پاس‌ها به دلیل سرعت پایین توپ به مقصد نرسید.
به دلیل مشکلاتی که در خط میانی داشتیم، ترجیح دادیم از فرشاد احمدزاده که خودش را خیلی خوب بین خطوط جابه‌جا می‌کند استفاده کنیم تا با زوج سازی بین او و یاسین سلمانی بتوانیم مهاجمان و وینگرهای خودمان را تغذیه کنیم.
۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بد بودیم و در عوض ۱۵ دقیقه پایانی را خوب کار کردیم. این نتیجه برای حریف عالی بود اما برای ما با توجه به موقعیت‌هایی که ساختیم خوب نبود.
در بعضی لحظات سرعت توپ به دلیل کیفیت پایین زمین خوب نبود و در بعضی از زمان‌ها به دلیل عجله بیش از حد توپ‌ها را از دست می‌دادیم.
در نیمه دوم سعی کردیم با استفاده از امید در سمت چپ و آریا در سمت راست سرعت را بیشتر کنیم و با اضافه کردن عیسی در کنار شهریار بین دو مدافع آلومینیوم قصد داشتیم جنگ بین مدافعین و مهاجمین را برنده باشیم که اینطور نشد.
دو موقعیت خوب در پایان بازی به دست آوردیم و عیسی مرادی و آریا می‌توانستند دروازه آلومینیوم را باز کنند که از فرصت‌هایشان استفاده نکردند.
نتیجه خوبی برای ما نبود و این وقفه در لیگ برای ما خوب است تا بتوانیم راه‌حل‌هایی برای مشکلاتمان پیدا کنیم. از عملکرد وینگرهایم راضی نیستم و باید بهتر از این باشند.

مورایس در پاسخ به اینکه مشکل و نقطه ضعف تیمتان در چیست اینگونه جواب داد:
تا امروز ۶ بازی انجام دادیم و ۵ گل دریافت کردیم و این یعنی میانگین کمتر از یک گل خورده در هر بازی و من از سازمان دفاعی تیمم راضی هستم اما در بخش تهاجمی آن چیزی که مدنظرم هست را هنوز ندیده‌ام. به عنوان یک تیم بالای جدول از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکرده‌ایم و فرصت سوزی‌های زیادی داشتیم.
برای مثال امید در فصل گذشته مدافع چپ بود و من تصمیم گرفتم او را به دلیل انرژی بالاترش به پست وینگر چپ منتقل کنم. وظیفه من به عنوان سرمربی صرفا تغییر پست بازیکنان نیست و من آدمی نیستم که مدام این کار را انجام دهم اما با گذشت زمان این تغییرات اساسی جواب خواهد داد و از عملکرد تیمم خوشحالم.
ما هیچ بازی ساده‌ای تا امروز نداشتیم و همین امر باعث می‌شود تا از تیمم راضی باشم و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

آخرین سوال اما درباره این بود که آیا مورایس قصد ندارد از یک مربی ایرانی در کار خود استفاده کند تا نتایج بهتری کسب کند که مورایس اینگونه پاسخ داد:
شاید شما اینجایید تا اسم خاصی را بیاورید و اما اینجا بحث درست کار کردن است. اسم‌های زیادی هستند که می‌توانند تغییرات ایجاد کنند اما این کمک مربی نیست که بتواند گلزنی کند. ما مشکل عاطفی نداریم که بتوانیم با کمک مربی ایرانی حل کنیم. اگر این نظر شما نیست و نظر هواداران است باید بدانید هواداران همیشه احساساتی هستند و پس از هر برد انتقادی نمی‌کنند و خوشحال هستند. اما وقتی شکست بخوریم همه ناراحت می‌شوند. ما سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و قدم به قدم هواداران خوشحال می‌شوند.
از هواداران تشکر می‌کنم که تا پایان ما را حمایت کردند و البته اعتراض‌هایشان درست بود و ما سعی می‌کنیم که این اتفاقات را جبران کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها