X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1401, 06:08
کد خبر: 34825
خبرنگار: khani
نظرات: 0

گل من روی کار تیمی بود

نورافکن: به خاطر نتایج اخیر تحت فشار بودیم

نورافکن: به خاطر نتایج اخیر تحت فشار بودیم بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این تیم در بازی با هوادار صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، امید نورافکن پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل هوادار تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در دو سه دیدار قبلی نتوانسته بودیم سه امتیاز را بگیریم. واقعیتش را بخواهید تحت فشار قرار داشتیم. بازی امروز خارج از خانه بود، اما قبل از دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشتیم. الان روحیه‌ خوبی به سپاهان آمده است و هفته آینده در دیدار با پرسپولیس دنبال شکست این تیم هستیم.

وی در مورد گلش به هوادار تصریح کرد: گل من روی کار تیمی بود. برخی مواقع عملکردمان طوری نبود که مورد رضایت قرار بگیرد، اما امروز نسبتاً خوب بود.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا زردپوشان برخلاف ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکردند، یادآور شد: ما مربی داریم که در سطح اول دنیا کار کرده است. او مربی و سرمربی بوده است. برای من و امثال من در تیم زمان نیاز است تا سیستم و نحوه کاری او را درک کنیم. اگر ما سیستم کاری او را درک کنیم مطمئنم امسال یا سال آینده مورایس می‌تواند سپاهان را به قهرمانی برساند.

نورافکن راجع به عدم حضور او و رامین رضاییان در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش گفت: آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و تلاش کند. در دیدار با اروگوئه و سنگال کل مردم دیدند که همه خوب بازی کردند. حضور کادر فنی جدید نشان داد که می‌توانیم تیم‌های بزرگ را تحت فشار بگذاریم و امتیاز بگیریم. این نتایج ما را امیدوار کرد. اگر در تیم ملی باشم صد درصد تلاشم را می‌کنم و اگر بیرون از تیم باشم، مثل هوادار آرزو می‌کنم بهترین نتایج را کسب کند. با رامین رضاییان سه چهار روز منتظر صادر شدن ویزا بودیم، ولی این اتفاق نیفتاد. سه روز قبل از بازی با سنگال بود که ویزا آماده شد، ولی سرمربی گفت حرفه‌ای نیست شما به ما بپیوندید. امیدوارم در اردوهای بعدی حضور داشته باشیم.

وی درباره تقسیم شادی گلش با ژوزه مورایس پس از گلزنی به هوادار گفت: به شخصه باید بگویم ایشان صد درصد تلاش خودش را می‌کند. ما هم دست به دست می‌دهیم نتیجه خوبی برای سپاهان بگیریم. من اصلاً شادی نکردم و تنها به سمت سرمربی رفتم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها