X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1401, 06:09
کد خبر: 34831
خبرنگار: khani
نظرات: 3

هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

صنعت نفت-سپاهان / جدال با قعرنشین برای بقا در کورس

صنعت نفت-سپاهان / جدال با قعرنشین برای بقا در کورس تیم فوتبال سپاهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مهمان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنج‌شنبه، بیست و یکم مهرماه_ تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نهم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان

پنج‌شنبه، بیست و یکم مهرماه ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه: تختی آبادان

داور: حسن اکرمی

آخرین رویارویی: صنعت نفت ۲- سپاهان ۴

جدال با قعرنشین برای بقا در کورس


یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر در حالی میان صنعت نفت آبادان و سپاهان برگزار می‌شود که تیم میزبان به دنبال رهایی از قعر جدول و مهمان به دنبال کسب سه امتیاز و بهتر شدن وضعیتش در بین بالانشینان است.

سپاهان که بعد از تعطیلات لیگ برتر به نظر شرایط بهتری پیدا کرده است پس از پیروزی مقابل هوادار و تساوی مقابل پرسپولیس، صنعت نفت را در آبادان پیش روی خود می‌بیند. برای سپاهانی که با دو امتیاز کمتر نسبت به گل‌گهر، استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد سه امتیاز دیدار با صنعت نفت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورت توقف هریک از این سه تیم، سپاهان با کسب پیروزی می‌تواند در جدول صعود کند و به صدر نزدیک‌تر شود.

طلایی پوشان در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند که بر خلاف هفته‌های قبل از تعطیلات لیگ، مصدومان کمتری دارند و مورایس با ترکیب کامل‌تری تیمش را آماده مصاف با صنعت نفت می‌کند. در حال حاضر تنها رشید مظاهری، دروازه‌بان سپاهان در لیست مصدومان این تیم قرار دارد و سایر مصدومان این تیم یعنی مانوئل فرناندز و جلال الدین علیمحمدی با رهایی از بند مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشته‌اند و حتی در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند مقابل صنعت نفت دقایقی به میدان بروند.

در سوی دیگر شرایط صنعت نفت آبادان نیز تقریباً بحرانی است. آبادانی‌ها پس از شروع ضعیف فصل با رضا پرکاس، سرمربی صنعت نفت قطع همکاری کردند و در تعطیلات لیگ با استخدام فیروز کریمی امید به تغییر در روند نتیجه گیری این تیم داشتند اما فعلاً در دو بازی اخیر دو شکست متحمل شده‌اند که یکی مقابل رقیب مستقیم در انتهای جدول یعنی ملوان بوده است.

شکست هفته گذشته مقابل ملوان باعث شد صنعت نفت جای ملوان را در قعر جدول بگیرد و شرایط برای این تیم سخت‌تر شود اما شاید در میان همه نکات منفی در مورد صنعت نفت، وعده‌های فیروز کریمی در مورد بهتر شدن شرایط این تیم در هفته‌های پیش رو است.

نکته جالب توجه در مورد مصاف صنعت نفت و سپاهان، پیروزی سپاهان در پنج رویارویی اخیر بین دو تیم است. آخرین دیدار دو تیم در تعطیلات نوروز سال جاری برگزار شد که با پیروزی ۴ بر ۲ سپاهان همراه بود، همچنین آخرین پیروزی صنعت نفت مقابل سپاهان نیز با نتیجه مشابه ۴ بر ۲ در تختی آبادان رقم خورده است.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

صنعت نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، امید خالدی، سینا مریدی، حکیم نصاری، سید فاخر تهامی، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی و میرهادی میرجوان

سپاهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها