X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1401, 10:20
کد خبر: 34832
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نیازمند - اخباری؛ یک بلیت برای دو نفر

نیازمند - اخباری؛ یک بلیت برای دو نفر در تقابل حساس هفته دهم لیگ برتر دو گلر ملی پوش مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای حساس و جذاب هفته نهم لیگ برتر فوتبال بدون شک تقابل سپاهان و تراکتور است که قرار است در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. این دیدار میان دو تیم مطرح غیر تهرانی که در سال‌های اخیر خود را به عنوان قطب جدید فوتبال ایران معرفی کردند هم از لحاظ جدولی و امتیازی برای هر دو طرف مهم است و هم برای هواداران‌شان حساسیت بالایی دارد.

در این بازی تقابل‌های جذابی را شاهد هستیم که یکی از آنها رقابت میان دو گلر ملی‌پوش است که به تازگی بعد از پایان مینی کمپ تیم ملی به تمرینات تیم‌هایشان برگشته‌اند.

پیام نیازمند که برای بیشتر شدن شانس حضورش در قطر امسال به صورت قرضی از پورتیموننزه پرتغال به سپاهان برگشته تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و بیشتر در دید باشد رفته رفته تبدیل به همان گلر مطمئنی شده که از او انتظار می‌رفت و این روزها با واکنش‌های خوبی که نشان می‌دهد به سپاهان کمک می‌کند.

از سوی دیگر محمدرضا اخباری هم 2-3 فصلی است که به روزهای اوجش برگشته و از گلرهای خوب لیگ برتر است و آمار خوبی هم از خودش به جا گذاشته، تا جایی که کی‌روش را مجبور کرد از او به عنوان چهارمین گزینه داخلی خط دروازه به اردوی اخیر دعوت کند.

طبق عرف رایج، در جام جهانی قطر هر تیم سه گلر را در فهرست خودش قرار می‌دهد و بعضاً ممکن است این تعداد نهایتاً به 4 گلر افزایش پیدا کند.

اگر امیر عابدزاده را که تنها لژیونر ایرانی در دروازه است یکی از سهمیه‌های گلری بدانیم، علیرضا بیرانوند هم به عنوان گلر یک تیم ملی حضورش در قطر قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دو سهمیه در چهارچوب دروازه به این دو نفر اختصاص داده شده است.

از سوی دیگر حسین حسینی هم با بازوبند کاپیتانی استقلال جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کرده است و کنار زدنش از سوی کی‌روش کار راحتی به نظر نمی‌رسد.

از همین رو به نظر می‌رسد رقابتی میان نیازمند و اخباری برای رزرو بلیت قطر وجود دارد و تقابل مستقیم این دو نفر با هم در هفته دهم اتفاق جذابی خواهد بود.

نیازمند چندی پیش در بازی پرسپولیس و سپاهان هم رقابت مشابهی با علیرضا بیرانوند داشت و هر دو گلر عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و در نهایت کار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها