X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آبان 1401, 11:23
کد خبر: 34836
خبرنگار: khani
نظرات: 1

تجدید میثاق طلایی‌پوشان با شهدا/ ساکت: سپاهان باشگاه ورزشی است نه یک باشگاه فوتبال

تجدید میثاق طلایی‌پوشان با شهدا/ ساکت: سپاهان باشگاه ورزشی است نه یک باشگاه فوتبال به مناسبت روز تولد سپاهان خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به مناسبت روز سپاهان آیین تجدید میثاق با شهدا با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، منتخب ورزشکاران و کادر فنی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.در ابتدای این آیین دعای زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

در ادامه این برنامه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: دوم آبان روز طلوع سپاهان، تولد سپاهان و جهانی شدن سپاهان را گرامی می‌داریم و از آنجا که سپاهان باشگاه قهرمانی‌ها و پهلوانی‌ها نام گرفته، امروز در کنار جمعی از بانوان و آقایان قهرمان، مسئولان محترم باشگاه در بخش‌های مختلف به خانه قهرمانان اصلی ایران اسلامی، ستاره‌های دنباله‌دار و تاریخ ساز این کشور، شهیدان انقلاب اسلامی و راست قامتان جاودانه تاریخ حضور پیدا کنیم و روز سپاهان را در کنار آن‌ها گرامی بداریم.

ساکت ضمن قدردانی از بانوان ورزشکار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: ورزشکاران از رشته‌های فوتبال بزرگسالان، فوتبال آکادمی، هندبال بزرگسالان و پایه، والیبال بزرگسالان، والیبال جوانان، والیبال نوجوانان، والیبال نشسته، شمشیربازی، تیروکمان و تیراندازی ورزشکاران قهرمان و بانوان سلحشور ما هستند که به فرموده مقام معظم رهبری با رعایت عفاف و حجاب بر بلندای قله‌های افتخار و قهرمانی می‌ایستند امروز اینجا حضور دارند.
وی افزود: منتخبین از تیم‌های والیبال، هندبال، دوچرخه سواری، تیراندازی، شمشیربازی، تیروکمان، طناب‌زنی، فوتبال و ووشو آقایان در ورزش قهرمانی حضور دارند که مقدم این ورزشکاران را گرامی می‌داریم، این‌ها نیز قهرمانان و دلباختگان تلاش و استقامتی هستند که امروز رسالت خویش را در اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی پاس می‌دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از سرهنگ رهبر فرمانده توپخانه ۱۵ خرداد شهید حسن غازی و افسران و مسئولان این مرکز گفت: بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و توپخانه ۱۵ خرداد یک پیوند و همبستگی معنوی به برکت نام شهید حسن غازی بنیانگذار این مرکز و این لشکر پر افتخار وجود دارد. امروز بخش مهمی از امنیت مرز‌های این کشور را افسران، درجه داران، نیرو‌های رزمی این مرکز در مرز‌های کشور در حال پاسداری هستند و نماد بسیار مهم آن مانور اخیری بود که در کنار رود ارس برگزار شد.

ساکت ادامه داد: از جناب آقای امینی مدیریت گلستان شهدا و جناب آقای حیدر تشکر می‌کنم که زمینه حضور قهرمانان ما را فراهم کردند.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ۲۷ رشته و ۹۳ تیم ورزشی ۲۵۰۰ ورزشکار سال گذشته موفق شد ۹۱ ورزشکار به تیم‌های ملی جهت حضور در میادین بین المللی تقدیم تیم‌های ملی کند. همچنین حدود ۶۰ بانوی قهرمان ما طلایه داران افتخارات بین المللی هستند که به نمایندگی از بانوان ورزشکار پر افتخار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در میادین بین المللی افتخار آفریدند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: رسالت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استعدادیابی، پرورش استعداد‌ها، حمایت از تیم‌های ملی، شادابی و نشاط اجتماعی، مبارزه با چالش‌ها و تهاجمات فرهنگی و اخلاقی است و در این مسیر تلاش می‌کند به همت هیئت مدیره محترم، معاونین، مدیران، پرسنل، کارشناسان و همچنین حمایت‌های مجموعه فولاد مبارکه جناب آقای طیب نیا و دیگر اعضا بتواند به عنوان پرچمدار بزرگترین، فراگیرترین، متنوع‌ترین و پرافتخارترین باشگاه ایرانی باشد چرا که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اسپورت کلاب است نه یک فوتبال کلاب، در رشته‌های مختلف همان طور که اشاره شد در ۲۷ رشته در عرصه ورزش کشور در حال تلاش است.

ساکت در پایان گفت: بسیار خرسندیم که امروز را اینجا در کنار قهرمانان واقعی این کشور آنان که بنا به مصلحت روزگار همه افتخارات را وا نهادند، همه تلاش‌ها و زمین ورزش را وا نهادند و برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ناموس و سرافرازی کشور جان خویش را تقدیم کردند، ما به روح همه این شهیدان بزرگوار درود و صلوات و سلام خویش را تقدیم می‌کنیم و به ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده شهدا سلام و درود می‌فرستیم.

در ادامه این مراسم هاجر دباغی کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان میثاق نامه روز تولد سپاهان را به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرائت کرد.

پس از قرائت میثاق نامه شرکت کنند‌گان در این مراسم بر سر مزار شهدای گمنام، شهید حسن غازی و سردار شهید حسین خرازی حضور پیدا کردند ضمن قرائت فاتحه برای این شهدا با اهدای شاخه گل از مقام شامخ شهدای اسلام تجلیل کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها