X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 دی 1401, 06:32
کد خبر: 34859
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با مس کرمان

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با مس کرمان تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف مس کرمان می‌رود که احتمالاً با توجه به شکست در بازی قبلی، تغییراتی در ترکیب اصلی خود خودهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از  خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و مس کرمان در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. سپاهان برای این دیدار محروم و مصدومی ندارد و مورایس با نفرات کامل به مصاف مس می‌رود. با این حال با توجه به شکست در بازی قبل مقابل پیکان، احتمالاً تغییراتی در ترکیب سپاهان به وجود بیاید.

نیازمند چهارمین کلین شیت خانگی را می‌خواهد

دروازه سپاهان در بازی مقابل مس کرمان را پیام نیازمند محافظت خواهد کرد. او که پیش از این مقابل آلومینیوم، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در اصفهان گل نخورده بود، در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر، به دنبال چهارمین کلین شیت در ورزشگاه خانگی سپاهان است.

جایگاه لغزان نیلسون و زکی‌پور

در حالی که اوضاع سپاهان در خط دفاع به ثبات رسیده بود، ناگهان حضور نیلسون جونیور به جای رناتو داسیلویرا در دو بازی اخیر باعث شد معادلات به هم بخورد و ترکیب ثابت خط دفاعی سپاهان دچار تغییرات شود. با این حال عملکرد ضعیف خط دفاعی سپاهان در بازی قبلی ممکن است منجر به تغییرات در این بازی شود. برای بازی با مس کرمان احتمال دارد دوباره رناتو داسیلویرا به خط دفاع بازگردد و جانشین نیلسون جونیور شود، زوج او در دفاع مرکزی محمد دانشگر خواهد بود و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور که البته دومی جایگاه مطمئنی در سمت چپ ندارد، به عنوان مدافعان کناری ایفای نقش خواهند کرد.

احتمال بازگشت یاسین به ترکیب

عملکرد ضعیف نورافکن در بازی قبلی مقابل پیکان احتمال دارد منجر به نیمکت نشینی او شود تا یاسین سلمانی که اتفاقاً در دقایق کوتاه حضورش در زمین مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت به عنوان بازیساز در کنار محمد کریمی در خط هافبک قرار بگیرد. در ترکیب خط میانی سپاهان مسعود ریگی همچنان به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش خواهد کرد. مانوئل فرناندز نیز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است به شرایط بازی بازگشته است و احتمال دارد از او هم در نیمه دوم استفاده شود.

جمع گل‌نزن‌ها در خط حمله جمع است

خط حمله سپاهان را برای بازی با مس بازیکنانی تشکیل خواهند داد که در بهترین حالت تنها سه گل در ۱۴ هفته اخیر به ثمر رسانده‌اند. شهریار مغانلو احتمالاً مهاجم نوک خواهد بود و در دو سوی او فرشاد احمدزاده و محمد علی نژاد به بازی گرفته خواهند شد. البته اگر مورایس قصد داشته باشد با توجه به نتیجه بازی قبلی، تغییری در ترکیب دهد احتمال حضور کامسوبا و یا محمدرضا حسینی در ترکیب به جای علی نژاد بالا است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با مس کرمان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی نژاد و شهریار مغانلو

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها