X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1401, 06:17
کد خبر: 34863
خبرنگار: khani
نظرات: 0

محمدرضا حسینی ستاره‌ای که نمی‌درخشد!

محمدرضا حسینی ستاره‌ای که نمی‌درخشد! به احتمال فراوان در نیم فصل دوم لیگ برتر وینگر سپاهان به دلیل نیمکت نشینی، پیراهن تیم دیگری را بر تن کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، محمد رضا حسینی وینگر و مهاجم ۳۴ ساله تیم سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر آنچنان که باید و شاید فرصت بازی برای طلایی پوشان را پیدا نکرده است و یکی از دلایل نیمکت نشینی وی حضور فرشاد احمدزاده و محمد علینژاد در ترکیب اصلی ژوزه مورایس است چراکه سرمربی پرتغالی سپاهان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر سبک بازی احمدزاده و علی‌نژاد به محمد رضا حسینی ترجیح داده و در اکثر دیدارهای این تیم شاهد قرار گرفتن نام یکی از ستاره‌های لیگ برتر و سپاهان روی نیمکت ذخیره بوده‌ایم.

بدون تردید اهالی فوتبال محمدرضا حسینی را به عنوان یکی از تأثیر گذار ترین بازیکنان سپاهان می‌شناسند زیرا این بازیکن در زمان حضور محرم نوید کیا بر روی نیمی از گل‌های طلایی پوشان تأثیر مستقیم داشت و در مدت زمان حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان نیز حسینی از بازیکنان مورد اعتماد وی به شمار می‌رفت.

در هر حال محمد رضا حسینی در مجموع پانزده بازی نیم فصل اول لیگ بیست‌ودوم ۴۳۴ دقیقه فرصت بازی برای تیم خود را پیدا کرده و اگرچه در پست وینگر برای طلایی پوشان پا به توپ شده اما هنوز گل یا پاس گلی را به نام خود ثبت نکرده است.

به همین ترتیب نیمکت نشینی حسینی و عدم تأثیر گذاری وی در روند مسابقات سپاهان سبب شده شایعاتی مبنی بر جدایی او از جمع شاگردان مورایس به گوش برسد و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات نیم فصل شاهد جدایی این بازیکن از سپاهان باشیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها