X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 بهمن 1401, 07:10
کد خبر: 34870
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نساجی _ سپاهان / آزمون سخت مورایس در وطنی

نساجی _ سپاهان / آزمون سخت مورایس در وطنی تیم فوتبال سپاهان پس از سه پیروزی خانگی متوالی در دیداری سخت مهمان نساجی مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز، _پنج‌شنبه، ششم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان

پنج‌شنبه، ششم بهمن‌ماه، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: شهید وطنی قائم‌شهر

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- نساجی یک

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان، شبکه مازندران

آزمون سخت مورایس در وطنی

تیم فوتبال سپاهان در حالی امروز به مصاف نساجی می‌رود که در سه دیدار گذشته در خانه میزبان رقبای خود در جام حذفی و لیگ برتر بوده است. سپاهان از این سه دیدار سه پیروزی متوالی کسب کرد تا به کلی شکست هفته چهاردهم مقابل پیکان را فراموش کند. با این حال اما بازی‌های گذشته برای شاگردان مورایس تمام شده است و با توجه به اینکه اختلاف امتیاز با صدر جدول همچنان ۵ امتیاز باقی مانده است، سپاهانی‌ها برای جبران این اختلاف باید با تمام قوا از بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را جمع کنند تا شاید اختلاف امتیازی ایجاد شده را کمتر کنند.

سپاهان که در دو بازی گذشته در لیگ برتر برابر مس کرمان و استقلال به پیروزی رسیده است در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در صورتی که مقابل نساجی پیروز شود و در سوی دیگر پرسپولیس صدرنشین در اهواز برابر فولاد متوقف شود، اختلاف این تیم با صدر جدول کمتر می‌شود.

دیدار با نساجی برای سپاهان در دو فصل گذشته دیداری خوش یمنی بوده است و طلایی پوشان در هر پنج مصاف اخیر مقابل این تیم به پیروزی رسیده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد جدال امروز دو تیم با توجه به حضور تماشاگران قائم‌شهری و حمایت آنها از تیم خود در ورزشگاه وطنی کار را برای سپاهان کمی سخت کند. نساجی در فصل جاری یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده است که کمی فراتر از توقعات نتیجه گرفته است، هرچند شکست پنج گله این تیم مقابل پرسپولیس در آزادی کمی عجیب بود.

فرم پرنوسان نساجی پیش از جدال با سپاهان

نساجی که امسال حمید مطهری هدایتش را بر عهده دارد فصل نسبتاً خوبی را پشت سر می‌گذارد. با این حال ثبات در نتیجه گیری این تیم دیده نمی‌شود و گاهی اوقات برابر حریفان پرمهره‌ای مثل تراکتور و گل‌گهر نتیجه گرفته است و این تیم‌ها را برده است اما در سوی دیگر برابر پرسپولیس و استقلال با نتایج پر گل نتیجه را واگذار کرده است یا در خارج از خانه مقابل تیم‌های پایین جدولی متوقف شده است.

نساجی که در بازی رفت نیز نمایش قابل تحسینی مقابل سپاهان داشت امیدوار است این بار در بازی برگشت در حالی که حمایت تماشاگرانش را نیز دارد مقابل سپاهان نتیجه بگیرد و به روند شکست‌های متوالی‌اش مقابل این تیم خاتمه دهد. نساجی در آخرین دیدار خانگی تراکتور را با دو گل زیبا شکست داد و حالا امیدوار است سپاهان را هم در قائم‌شهر متوقف کند.

نساجی- سپاهان و جدال مدعیان آقای گلی!

نساجی و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر کدام در بین گلزنان برتر لیگ دو نماینده دارند. در نساجی حامد شیری با پنج گل سومین گلزن برتر لیگ است و ایوب کلانتری که تاکنون چهار گل زده است در رده بعدی قرار دارد. سپاهان نیز دو بازیکن چهار گله به نام شهریار مغانلو و رامین رضائیان دارد. بدین ترتیب تنها چهار بازیکن دو تیم در مجموع ۱۷ گل در لیگ امسال به ثمر رسانده‌اند و احتمالاً در دیدار امروز نیز شانس‌های اصلی گلزنی به شمار می‌روند.

در بین بازیکنان دو تیم به عنوان بازیکن برجسته بازی امروز می‌توان به شهریار مغانلو اشاره داشت، مهاجم تنومند که پس از یک فصل و نیم حضور در سپاهان به فرم ایده‌آل خود رسیده است و در ترکیب طلایی پوشان خوش می‌درخشد. شهریار در سه بازی اخیر سپاهان در لیگ و جام حذفی در مجموع چهار گل، یک پاس گل و یک بار کسب پنالتی داشته است و تأثیرگذار بازیکن تیمش بوده است.

ترکیب احتمالی

پس از فعل و انفعالات ساعات پایانی نقل و انتقالات، سپاهان در حالی به مصاف نساجی می‌رود که دیگر محمدرضا حسینی، وینگر راست خود را در لیست نخواهد داشت زیرا این بازیکن را به گل‌گهر، رقیب مستقیم خود قرض داده است. همچنین رناتو داسیلویرا، مدافع برزیلی این تیم و رشید مظاهری، دروازه‌بان طلایی‌پوشان نیز از این تیم جدا شده‌اند. با این تفاسیر ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

نساجی: علیرضا حقیقی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، سید احمد موسوی، علی شجاعی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها