X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1397, 23:05
کد خبر: 27074
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بازی سپاهان و صنعت نفت در حد لیگ یک بود

قلعه نویی: سپاهان چون اصفهانی است هرچه می‌خواهند می‌زنند

قلعه نویی: سپاهان چون اصفهانی است هرچه می‌خواهند می‌زنند قلعه نویی: سپاهان چون اصفهانی است هرچه می‌خواهند می‌زنند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با نفت آبادان در حد لیگ یک بود و کیفیتی نداشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این بازی در حد لیگ یک بود. علت آن هم بازی در هفته اول و از سوی دیگر بدون تماشاگر بود. چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد آن هم به خاطر تخلف فصل گذشته، همه دنیا به خاصر اسپانسر به دنبال جذب تماشاگر هستند اما ما می‌خواهیم آنها را بیرون کنیم.
وی ادامه داد: مطمئناً‌ اگر این اتفاق برای صنعت نفت یا تراکتورسازی بود تاج رئیس فدراسیون ورود می‌کرد. البته در مورد قرارداد حسن جعفری ورود کرد که تشکر می‌کنیم. موضوعی که وجود دارد این است که چون تیم سپاهان اصفهانی است اگر ورود کند حاشیه درست می‌شود. نبود تماشاگران قطعاً در این مسابقه بر کیفیت بازی تأثیرگذار بود و اصلاً خوب نبودیم. داور بازی هم دو پنالتی نگرفت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی‌های آینده که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد گفت:‌از تاج و حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی می‌خواهم که تراکتور و نفت آبادان را ببخشند. ما را که جریمه کردید خدا پدرتان را بیامرزد، اما قبول داریم که بازی با نفت و تراکتورسازی با تماشاگر باشد. سپاهان چون اصفهانی است هرچه می‌خواهند می‌زنند.
قلعه‌نویی تأکید کرد: شک نکنید ۴۰ سال است که قانون در کشور ما قائم به شخص است و هر کاری بخواهند می‌کنند. باز هم تأکید می‌کنم ما که جریمه شدیم خواهش می‌کنم آن دو تیم را ببخشید.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جذب یک هافبک خارجی به کجا رسید، گفت: هر زمانی که نهایی شد اعلام می‌کنیم. مطمئناً اگر بیاید مشکلات ما برطرف می‌شود. من به این تیم خیلی امیدوارم و همان‌طور که امروز دیدید یک ضربه هم به سمت دروازه ما نیامد.
انتقاد های قلعه نویی از فدراسیون فوتبال در مورد هواداران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها