X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1397, 14:26
کد خبر: 27644
خبرنگار: lark
نظرات: 1

پیش فصل بسیار خوبی را داشتیم

هاجر دباغی: پله پله تا قهرمانی می رویم

هاجر دباغی: پله پله تا قهرمانی می رویم هاجر دباغی: پله پله تا قهرمانی می رویم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: خداراشکر وضعیت مان خیلی خوب است و از همه چیز راضی هستیم.
هاجر دباغی، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد، گفت: خداراشکر وضعیت مان خیلی خوب است و از همه چیز راضی هستیم. ما سال گذشته خیلی دیر شروع کردیم ولی امسال پیش فصل بسیار خوبی را داشتیم. باید بگویم همه تیم با هم صمیمی و یکدل هستیم و اتحاد و همدلی بین بچه های امسال واقعا مثال زدنی است.

دباغی درمورد دیدار با استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان بیان کرد: ما نسبت به شناختی که طی سالهای قبل از این تیم داریم همیشه بازی فیزیکی و درگیرانه ای را از خود ارائه دادند ولی ما این فصل نسبت به زمان زیادی که داریم و کارهای بدنی و تاکتیکی خوبی که انجام می دهیم، فکر نمیکنم در مصاف با استقلال مشکلی پیدا کنیم با این وجود آنها را دست کم نمی گیریم چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و پله پله به سمت قهرمانی حرکت میکنیم.
وی درمورد بازگشت ملوان به لیگ برتر افزود: ملوان هميشه تيم خوب و يكدستی بوده و تقريبا بازيكنان سابق خود را جذب كرده است. خوشحالم كه يک تيم خوب به ليگ امسال اضافه شده است. فروغ موری هم به این تیم رفته که دوسال با من هم تیمی بود و برایش آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن جوان طلایی پوشان درباره حضور در اردوی تیم ملی اذعان کرد: خداراشکر تيم ملي شرايط نسبتا خوبي دارد و کادرفنی نسبت به قبل اردوهای بيشتری را برای ما تدارک ديده اند. کم كم داريم به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات ميرسيم.
دباغی در مورد لیگ برتر امسال و مدعیان قهرمانی گفت: هرسال تعداد تيم های خوب و مدعی بالاتر می رود و فكر ميكنم مثل فصل گذشته تكليف تيم قهرمان به هفته های پايانی کشیده شود. باید بگویم حدس زدن مدعیان قهرمانی در لیگ امسال بسیار سخت است اما فکر میکنم تیمهای سپاهان، سیرجان، بم و ملوان مربع قهرمانی را تشکیل دهند.

ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان بیان کرد:
اميدوارم مثل هميشه همه هواداران و اصحاب رسانه ما را حمايت كنند و ما هم در پایان فصل بتوانيم دل همه آنها را شاد كنيم و جواب همه تلاش هایمان را بگيریم. در آخر باید از باشگاه سپاهان بابت همه کمک هایی که کردند نیز تشکر کنم.
هاجر دباغی: پله پله تا قهرمانی می رویم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها