X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1397, 10:28
کد خبر: 28322
خبرنگار: khani
نظرات: 2

همه می‌گویند فقط سپاهان سود می‌برد

کیانی: می خواهیم قهرمانی را به سپاهان برگردانیم

کیانی: می خواهیم قهرمانی را به سپاهان برگردانیم کیانی: می خواهیم قهرمانی را به سپاهان برگردانیم
کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در ابتدای فصل به سپاهان رفت و عجیب اینکه در آن تیم هم کاپیتان شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، مهدی کیانی حالا در تیم جدیدش نیز عملکرد خوبی داشته و از کارشناسان و منتقدان فوتبالی نمرات فنی نسبتا بالایی دریافت می‌کند. او همچنین اعتقاد دارد قولی بابت کسب قهرمانی نباید داد، اما تیمش یعنی سپاهان یک مدعی قهرمانی است.
کیانی به ما گفت: «تلاش همه ما این است که به قهرمانی برسیم و پس از سال ها، این افتخار را دوباره برای سپاهان به دست بیاوریم، اما انصافا کار خیلی سختی در پیش داریم، چون همه تیم‌ها قدرتمند شده اند.»
او اضافه کرد: «همین ماشین سازی تبریز را ببینید که چطور با یک بازیکن کمتر ما را تحت فشار قرار داد. البته می‌توانستیم دو، سه گل بزنیم، اما آن‌ها هم خیلی خوب دفاع کردند. با این حال از شکستی که داشتیم، مساوی ساختیم و آن بازی دیگر تمام شده است. باید به فکر سایر بازی‌های مان باشیم. سپاهان کار سختی در ادامه فصل دارد.»
کیانی در مورد شایعه سود بردن تیمش از عملکرد برخی داوران در این فصل نیز گفت: «من نباید در مورد مسائل حرفی بزنم، اما این طور هم نبوده که ما فقط از اشتباهات داوری سود برده باشیم. در چند بازی نیز، مسائلی پیش آمد که کاملا به ضررمان بود. در همین بازی با ماشین سازی، پنالتی مان را نگرفتند. این اتفاق برای همه تیم‌ها می‌افتد، اما همه می‌گویند فقط سپاهان سود می‌برد که به نظرم این موضوع درست نیست.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها