X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1398, 20:05
کد خبر: 30577
خبرنگار: lark
نظرات: 10

عکس

کیانی در حاشیه تمرین سپاهان خبرنگار شد

کیانی در حاشیه تمرین سپاهان خبرنگار شد کیانی در حاشیه تمرین سپاهان خبرنگار شد
مهدی کیانی و پیام نیازمند در حاشیه تمرین طلایی پوشان از عزم و روحیه بالای سپاهانی ها برای کسب سه جام در فصل پیش رو صحبت کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اردوی تیم فوتبال سپاهان را می توان یکی از بی حاشیه ترین اردوهای تیم های ایرانی برای حضور در لیگ نوزدهم دانست. آنها با نظم ویژه ای به کار خود ادامه می دهند و آماده شروع لیگ برتر هستند تا تمام تلاششان را برای کسب قهرمانی به کار بگیرند.
پیش از شروع تمرین امروز عصر طلایی پوشان، وقتی مهدی کیانی و پیام نیازمند با درخواست خبرنگار "ورزش سه" برای انجام مصاحبه مواجه شدند، روش جدیدی انتخاب کردند و مهدی کیانی به عنوان مصاحبه گر شروع به حرف زدن با پیام نیازمند به عنوان مصاحبه شونده کرد و از او در مورد حال و هوای سپاهان پس از قرعه کشی پرسید.

کیانی: با سلام خدمت شما هواداران عزیز. در خدمت پیام نیازمند هستیم. یکی از بهترین گلرهای ایران و واقعا پسر نیک روزگار. امیدواریم همیشه بالا باشد. یک مصاحبه خوب از او می گیریم و امیدواریم همیشه سلامت باشد. آقا پیام نظرت در مورد آمادگی خودت و تیم چیست؟

نیازمند: اول اینکه حرف هایی که زدی، نظر لطف تو است. در مورد آمادگی تیم هم که خدا را شکر تیم خیلی آماده است ولی بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم که بازی ها چه زمانی آغاز می شود. سعی می کنیم با بازی های دوستانه تیم را در مرز آمادگی نگه داریم و با کمک شما، بقیه بازیکنان و کادر فنی فصل خوبی را سپری کنیم.


کیانی: ما شما را که در گل (دروازه) داریم، هیچ غمی نداریم و خیالمان راحت است که شما را داریم. راجع به قرعه کشی نظر شما چیست؟

نیازمند: آقا مهدی شما لطف دارید. فکر می کنم بازی ها، بازی های بدی نیست ولی ممکن است شرایط آب و هوایی کمی ما را اذیت کند. در گرمای جنوب و دمای بالای 50، 60 درجه، کارمان خیلی سخت است. ان شاالله بالاخره با تدابیر شما، (خنده کیانی) و کادر فنی با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.


کیانی: بله. ما یک تیم خوب و کامل هستیم. دیگر سرما و گرما برای ما مفهومی ندارد. به امید خدا برای هر سه جام می جنگیم تا دل هواداران، باشگاه و کادر فنی را شاد کنیم. با بودن آقای نیازمند و بازیکنان دیگر شرایط خوبی داریم. از یکم تیرماه تا حالا تمرینات خوبی داشتیم و در شرایط سختی بودیم و امیدواریم در بازی ها و شرایط سخت بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم. امیدوارم پیام را هم در فوتبال اروپا ببینیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها