X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آذر 1398, 19:50
کد خبر: 31498
خبرنگار: lark
نظرات: 12

امید، سرباز اول روزهای سخت ژنرال

امید، سرباز اول روزهای سخت ژنرال امید، سرباز اول روزهای سخت ژنرال
ستاره جوان سپاهانی‌ها بازهم توانست برای تیمش نقش آفرینی کند و با یک بازی خوب دیگر در پیروزی طلایی پوشان اصفهانی‌ها مثمرثمر باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" پیروزی دو گله برابر پیکان، پایانی بود بر ناکامی های سریالی هفته های اخیر شاگردان امیر قلعه نویی؛ آن‌هم پس از تقابل های سختی برابر نساجی، استقلال و شهر خودرو. در روزی که استقبال نسبتا خوبی هم از سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به عمل آمده بود، شاگردان ژنرال از دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و توانستند موقعیت سازی های متوالی را روی دروازه حریف خود ایجاد کنند.
هر چند که چند سیو شیخ ویسی و البته برخورد توپ با تیرک دروازه، مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد اما سرانجام مقاومت پیکان با پنالتی گولسیانی شکست و در ادامه در لحظات پایانی نیمه نخست، امید نورافکن ستاره این روزهای سپاهان با شلیکی مهار نشدنی تیر خلاص را به قلب تیم فرکی زد و کار پیکانی‌ها را در همان نیمه نخست تمام کرد.
در ادامه روزهای خوب کاپیتان تیم ملی امید، نورافکن توانست در بازی با پیکان هم نمایش درخشانی داشته باشد و به زعم آمار یازده، او ستاره نخست میدان امشب سپاهان بود و توانست با نمره‌ای عالی از میدان نبرد با دست پر و گلزنی برای تیمش خارج شود.
امید، سرباز اول روزهای سخت ژنرال
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها