X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1398, 14:00
کد خبر: 31737
خبرنگار: khani
نظرات: 3

همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند

نیکفر: سعی کردیم خواسته‌های قلعه‌نویی در نقل‌وانتقالات را برآورده کنیم

نیکفر: سعی کردیم خواسته‌های قلعه‌نویی در نقل‌وانتقالات را برآورده کنیم نیکفر: سعی کردیم خواسته‌های قلعه‌نویی در نقل‌وانتقالات را برآورده کنیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: سعی کردیم خواسته‌های سرمربی را برآورده و بازیکنان مورد نیاز را چه با دریافت رضایتنامه و چه به صورت آزاد جذب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نقل‌وانتقالات تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیم‌فصل لیگ برتر نوزدهم و اینکه آیا همه اهداف باشگاه برآورده شد یا خیر، اظهار داشت: در مجموع نقل‌وانتقالات در نیم‌فصل سخت است، چون اکثر بازیکنان خوب تیم دارند و دریافت رضایتنامه آنها کار راحتی نیست.

وی افزود: با این حال ما سعی کردیم خواسته‌های سرمربی را برآورده و بازیکنان مورد نیاز را چه با دریافت رضایتنامه و چه به صورت آزاد جذب کنیم. غیر از یک بازیکن که نتوانستیم رضایتنامه وی را بگیریم، بقیه اهداف نقل‌وانتقالاتی ما تقریبا برطرف شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در مورد اینکه توقعات از تیم سپاهان در نیم‌فصل دوم برای قهرمانی زیاد است، تصریح کرد: همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. فاصله تیم‌ها خیلی کم شده و همه تیم‌ها قدرتمند هستند. امیدوارم با تلاش و زحمات کادر فنی و بازیکنان به موفقیت و در نهایت به قهرمانی برسیم. رقابت خیلی سنگین است، اما امیدواریم اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد و سپاهان به جایگاه اصلی خود برگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها