X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 فروردین 1399, 09:25
کد خبر: 32183
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هوای بهاری و تعطیلات عید را دوست دارم

عادلی: امید ناچیزی برای رسیدن به سکو داریم

عادلی: امید ناچیزی برای رسیدن به سکو داریم بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌و‌گوی نوروزی در مورد اتفاقات سال گذشته لیگ برتر و ایام نوروز سخن گفته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، لیگ برتر فوتبال بانوان همچون سال‌های اخیر میزبان دو تیم از اصفهان است و سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر بانوان شرکت دارند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان با عملکرد خوب خود توانست تا پایان هفته هجدهم با مجموع ۳۸ امتیاز رده چهارم جدول رده‌بندی را از آن خود کند، زردپوشان که هفته‌های پایانی لیگ را سپری می‌کنند قطعاً شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.
از همین رو به سراغ فاطمه عادلی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان رفتیم که حدود 12 سال است فوتبال بازی می‌کند و از نوجوانی در تیم ملی بوده است؛ گفت‌و‌گویی نوروزی را با وی ترتیب دادیم که در ادامه می‌توانید بخوانید.
فارس: فوتبال بانوان در سالی که گذشت چطور بود؟
عادلی: با وجود رکورد‌ها و شرایط بهتر فنی بازیکنان لیگ نسبت به سال‌های گذشته، از لحاظ تبلیغات و دیده شدن افت داشتیم و دلیل اصلی این اتفاق هم جلوگیری از ورود رسانه‌ها در زمان مسابقاتمان بود؛ در اصفهان به خاطر مسیر نسبتا دور استادیوم مسابقه، حضور بانوان خبرنگار با مشکلاتی همراه بود و عکاسان خانم و آقا را از دست دادیم و فقط برای یک یا 2 بازی عکاس و خبرنگار داشتیم.
فارس: لیگ برتر فوتبال بانوان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
عادلی: لیگ امسال جذابیت‌های خاص خودش را داشت، رکوردهای تازه، داشتن دربی بین 2 باشگاه حرفه‌ای سپاهان و ذوب‌آهن، پیشرفت و پیدا شدن پدیده‌های جدید بین بازیکنان لیگ و کامبک‌های جذابی که اتفاق افتاد از جذابیت‌های لیگ امسال بود.
فارس: از بازی کردن برای سپاهان صحبت کنید.
عادلی: سپاهان باشگاه بزرگ و حرفه‌ای هست و خیلی خوشحالم که چیزی که ما همیشه آرزویش را داشتیم که تیم داشتن حرفه‌ای باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان بود، در فوتبال بانوان اتفاق افتاد و اکنون در سپاهان بازی می‌کنم.

فارس: از عملکردتان در سال گذشته راضی هستید؟

عادلی: از عملکرد شخص خودم نسبتا راضی هستم اما به هدفی که می‌خواستیم یعنی رفتن روی سکو نرسیدیم، در واقع امید ناچیزی برای سکوی سوم داریم که به شرط گرفتن امتیاز هر ٤ بازی باقی مانده و از دست دادن امتیاز توسط تیم سوم است.
فارس: نظرتان در مورد اتفاقی که در اواخر سال افتاد و شیوع ویروس کرونا چیست؟
عادلی: متاسفانه این بیماری همه‌گیر بالاخره اتفاق افتاده و همه باید این شرایط را تحمل کنیم و مراقب خودمان باشیم؛ شرایط سختی هست مخصوصا این که نزدیک عید بود و خیلی از مردم به خاطر این اوضاع یا تعطیل شدند یا فروشی نداشتند؛ درمورد ورزش هم به نظر من بهترین تصمیم تعطیلی همه لیگ‌ها بود چون افراد زیادی باهم درارتباط نزدیک بودند و مسابقات در شهر‌های مختلف برگزار می‌شد و ممکن بود شیوع چند برابر شود.
فارس: مهم ترین برنامه‌ یا هدفی که برای سال جدید دارید چیست؟
عادلی: سال ٩٩ شروع فصل جدیدی در زندگی شخصی من هست، همین‌طور برنامه‌هایی برای کسب یک مهارت و یک هنر دارم.
فارس: قشنگ‌ترین و تلخ ترین خاطره سال 98 برای شما چه بود؟
عادلی: قشنگترین خاطره‌ام روز ازدواجم یعنی ٢٥ مرداد بود؛ تلخ‌ترینش هم از  سیل و سقوط هواپیما گرفته تا بیماری کرونا و سایر اتفاقات بد برای مردم بوده است.
فارس: چه چیزی را در عید نوروز دوست دارید؟
عادلی: از عید هوای بهاری و تعطیلی آن را دوست دارم.
فارس: آخرین مرتبه‌ای که عیدی دادید یا گرفتید را به خاطر دارید؟
عادلی: آخرین باری که عیدی گرفتم عید ٩٧ بود؛ سال 98 عیدی گرفتم زیرا از ٢٧ اسفند تا ٢٣ فروردین در اردوی تیم ملی در تهران و بعد از آن مسابقات مقدماتی المپیک توکیو در قطر بودیم.

فارس: کدام سین از هفت سین را بیشتر دوست دارید و چرا؟

عادلی: سکه!
فارس: دلتان برای چه چیزی در سال 98 بیشتر تنگ می‌شود؟
عادلی: دلم برای چیز خاصی تنگ نمی‌شود.
فارس: اولین جایی که در سال جدید دوست دارید، بروید کجاست؟
عادلی: اولین جایی که دوست دارم در سال جدید بروم سکوی قهرمانی هست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها