X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1399, 00:50
کد خبر: 32242
خبرنگار: lark
نظرات: 0

به تماشای فوتبال علاقه ای ندارم!

رهیده: مشکل اصلی لیگ بانوان همیشه مسئله مالی بوده است

رهیده: مشکل اصلی لیگ بانوان همیشه مسئله  مالی بوده است رهیده: مشکل اصلی لیگ بانوان همیشه مسئله  مالی بوده است
بازیکن بانوان سپاهان می گوید ممنوعیت حضور آقایان برای تماشای بازی ها در فصل جاری باعث شده که اسپانسرها هم تمایل کمتری برای حضور در لیگ داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مریم رهیده بازیکن تیم بانوان سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شرایط لیگ بانوان پس از شیوع ویروس کرونا گفت:‎ متاسفانه با شیوع ویروس کرونا که همه مردم دنیا را درگیر کرد، شرایط برگزاری مسابقات ما هم فراهم نبود. البته در این شرایط حفظ جان انسان ها از هرچیزی واجب تر است، امیدوارم هرچه زودتر این ویروس در ایران و سراسر دنیا ریشه کن شود و به طبع آن مسابقات لیگ دوباره از سرگرفته شود.


رهیده که یکی از بهترین پاسورهای لیگ بانوان در فصل جاری بوده، در این خصوص توضیح داد: بله خدا را شکر توانستم ٢٠ پاس گل بدهم که قطعا تمام کننده های خوبی داشتیم که باعث شد این آمار برای من هم رقم بخورد.


بازیکن سپاهان در مورد مشکل اصلی لیگ بانوان اینطور صحبت کرد و گفت: به نظرم مشکل اصلی لیگ بانوان همیشه مسئله ی مالی بوده و این موضوع هم ارتباط مستقیمی با پوشش زنده بازی های دارد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در فوتبال بانوان هیچ گونه پخش زنده ای وجود ندارد و حتی فیلمی هم از آن منتشر نمی‌شود، بیشترین پوشش رسانه ای توسط عکاسان و خبرنگاران صورت می‌گیرد که متاسفانه امسال بر خلاف سال های گذشته به دلیل ممنوعیت حضور آقایان، مسابقات لیگ کمتر مورد توجه قرار گرفت. این موضوع باعث می شود که اسپانسرها هم علاقه کمتری برای حمایت از فوتبال بانوان نشان دهند. امیدوارم در فصل آینده این موضوع حل شود.

مریم رهیده در پاسخ به این سوال که بزرگترین آرزوی او در زندگی ورزشی چیست، بیان کرد:حضور در جام جهانی بزرگترین آرزوی فوتبالی من است.

‎هافبک سپاهان در رابطه با اینکه این روزها را چطور سپری می کند، اضافه کرد: خب این روزها در قرنطینه خانگی هستیم و سعی می کنیم با ورزش کردن آمادگی بدنی مان را حفظ کنیم. این ایام برای من فرصتی شد تا به کارهایی که زمانش را نداشتم، رسیدگی کنم و انجام دهم. مثل کتاب های نخوانده، فیلم های ندیده و از این قبیل کارها.

رهیده که رابطه صمیمانه ای با الهام فرهمند بازیکن سابق سپاهان دارد که با دلخوری از این تیم جدا شد، در مورد جدایی این بازیکن از تیم در ابتدای فصل اینطور واکنش نشان داد: الهام یکی از دوستان صمیمی من هست و چندین سال در سپاهان و آینده سازان همبازی بوده ایم و باهم خاطرات زیادی داریم، اما بعضی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که اجتناب ناپذیر است؛ امیدوارم الهام مثل همیشه بدرخشد.
بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که بازیکن کسی است و تیم مورد علاقه اوچیست، گفت: ‎اگر بخواهم صادقانه بگویم به فوتبال زمانی که در زمین بازی هستم و خودم مشغول آن هستم علاقه دارم ولی خارج از آن علاقه ای به دنبال کردن فوتبال و تماشای آن ندارم، که همیشه باعث تعجب دوستان و هم تیمی هایم می‌شود. من حتی اسامی خیلی از بازیکنان فوتبال رو نمی‌دانم. فوتبال را به عنوان هوادار دنبال نمی‌کنم و معمولا به اجبار مربیانم یا زمانی که در اردو هستیم و بازی مهمی باشد آن را تماشا می‌کنم. اما در ایران قطعا تیم سپاهان چون تیم خودم هم محسوب می شود، تیم مورد علاقه ام است. بازیکن مورد علاقه ام هم جورجو کیلینی است که به دلیل شباهت او به یکی از خواننده های خاص ایرانی او را دوست دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها