X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مرداد 1399, 23:20
کد خبر: 32756
خبرنگار: lark
نظرات: 66

زدن پنج بار توپ به تیرک غیر عادی است

قلعه‌نویی: باید به فکر بازی با استقلال باشیم

قلعه‌نویی: باید به فکر بازی با استقلال باشیم قلعه‌نویی: باید به فکر بازی با استقلال باشیم
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: گرفتن سهمیه سخت شد اما باید به فکر بازی با استقلال در جام حذفی باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر خانگی مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: عید غدیر خم را به همه عزیزان و محبان تبریک می‌ گویم ولی امروز یک چیز عجیب و غریب در فوتبال بود 5 بار توپ را به تیر دروازه زدیم و این هم فوتبال است. نمی‌دانم چرا این توپ ها گل نمی شود. به تیم نساجی هم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه سهمیه آسیایی در لیگ می‌گیرید اظهار داشت: والا سخت شد باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال در جام حذفی باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و 5 بار توپ را به تیرک دروازه زدیم که غیر عادی است.

قلعه نویی در مورد وضعیت سلامتی خودش گفت: جا دارد از اساتید بیمارستان چمران اصفهان دکتر معصومی و دکتر کرمانی و امیر پور عزیز تشکر کنم که خیلی محبت کردند و شرایطم امروز خیلی بهتر است.

وی در مورد اخراج سعید آقایی گفت: اخراج نشده است، او در حال تمرین است ولی به صورت انفرادی و زیر نظر بیات تمرین می‌کند.

سرمربی سپاهان در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: داوری خوب بود ولی خیلی بازی از جریان انداخته شد که این ها لذت فوتبال را می‌گیرد. بالای 20 دقیقه وقت اضافه داشت اما فقط 7 دقیقه وقت گرفته شد. حریف هر طور دوست دارد می‌تواند بازی کند البته در همان 7 دقیقه هم باز دو سه دقیقه وقت تلف شد.

وی در مورد درگیری بین دو نیمکت گفت: درگیری آنچنانی نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها