X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مهر 1399, 07:12
کد خبر: 33059
خبرنگار: khani
نظرات: 21

استارت سپاهان برای لیگ بیستم؛ آشنایی با ورودی و خروجی‌های نویدکیا

استارت سپاهان برای لیگ بیستم؛ آشنایی با ورودی و خروجی‌های نویدکیا سپاهان فعالیت پر سرو صدایی در نقل و انتقالات تابستانی از این پس نخواهد داشت ولی چند ورودی و خروجی محتمل در این تیم وجود دارد.

به گزارش پابگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، کاروان سپاهان با پایان ماموریتشان در قطر و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان برگشته و حالا دیگر تمام فکر و ذکرشان شروع فصل جدید مسابقات است و همانطور که محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه روز گذشته وعده داد آغاز فعالیت تیم برای محیا کردن شرایط مد نظر کادرفنی در فصل جدید صورت گرفته و فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه هم پس از وقفه‌ای طولانی مدت دوباره از سر گرفته خواهد شد.

سپاهان با جذب محمد نژادمهدی و دانیال اسماعیلی فر وارد بازی‌های آسیایی شد و حالا سایر مذاکرات لیگ برتری به جریان افتاده و تغییراتی قریب الوقوع را در این تیم شاهد خواهیم بود.



بدون تغییر در دروازه



سپاهان در دروازه خود از حضور پیام نیازمند بهره می‌برد و در کنار او شهاب عادلی هم روی نیمکت حضور دارد و باشگاه با نظر محرم نویدکیا در این پست بازیکنی نمی‌خواهد و قصد دارد با همین نفرات ادامه فعالیت دهد. علی کیخسروی و امیرحسین نیک‌پور هم دو گلر جوان دیگر سپاهان هستند که همچنان در کنار تیم حضور دارند.



خط دفاع و جدایی احتمالی 2 بازیکن


سپاهان با بهبود گولسیانی و پورقاز و جذب نژادمهدی با ترافیک شدید در پست دفاع روبرو شده است ول طبق فهرست نویدکیا در هر پست دو بازیکن یکی برای ترکیب اصلی و یکی برای نیمکت لازم دارد. اسماعیلی‌فر و منصوری در راست نیاز این تیم را تکمیل می‌کنند و در سمت چپ هم شایان مصلح و مهدی ترکمان بازی می‌کنند و نورافکن هم جدیدا به این پست منتقل شده است. در پست دفاع میانی علاوه بر 3 بازیکنی که در بالا از آنها نام برده شد محمدرضا مهدیزاده و محمد طیبی هم حضور دارند که حداقل یکی از آنها که احتمالا مهدیزاده است از تیم جدا خواهد شد. مهدیزاده در فهرست سپاهان در دیدارهای آسیایی هم حضور نداشت. سپاهان در پست دفاع بازیکنی جذب نخواهد کرد و با نفرات موجود ادامه می‌دهد.



خط هافبک و چند معادله مجهول




سپاهان در این پست با چند ابهام مواجه است. یکی از آنها جذب یک هافبک دفاعی است و طلایی پوشان تا اینجا در جذب رضا اسدی، امید ابراهیمی و علی کریمی با وجود مذاکراتی که داشتند شکست خوردند و حالا مذاکراتی با مهدی مهدی‌پور که از ذوب آهن جدا شده دارند ولی کارشان سخت است چرا که استقلال و تراکتور هم سخت دنبال جذب مهدی‌پور هستند. سپاهان به دلیل اینکه با تصمیم نویدکیا نورافکن را یک خط عقب‌تر برده نیاز به جذب یک هافبک دفاعی مکمل کنار کیانی دارد و باید دید موفق به جذب بازیکن شاخصی در این پست می‌شود یا نه. البته طلایی پوشان حامد بحیرایی را از نساجی به تیم خود بازگردانده تا اگر با گزینه‌های خود به توافق نرسیدند دستشان در پوست گردو نماند.

یک خط جلوتر هم سپاهانی‌ها قصد قطع همکاری با محسن مسلمان را داشتند ولی جدای زودهنگام کومان و عدم اجازه جذب بازیکن خارجی و همینطور اعتقاد نسبی محرم نویدکیا به این بازیکن شانس ماندنش را در تیم بیشتر کرد ولی مسلمان در دو دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان بازی کرد ولی چیزی از خودش نشان نداد تا تردید‌هایی در مورد ادامه همکاری با او ایجاد شود. تصمیم در مورد مسلمان در نهایت بر عهده نویدکیاست و باید دید به جدایی او رضایت می‌دهد یا نه.

صحبت از بازگشت جلال علیمحمدی به سپاهان هم مطرح است ولی هنوز شکل جدی به خودش نگرفته است. یکی از بازیکنان تیم‌های پایه سپاهان هم در این پست به جمع طلایی پوشان اضافه خواهد شد.



خط حمله و معمای بازگشت ساسان انصاری


سپاهان در خط حمله با یک مهاجم خارج به توافق اولیه رسیده بود و قرار بود با الغسانی قطع همکاری کند ولی قانونی که ورود و خروج خارجی‌ها را محدود کرده باعث تجدید نظر طلایی پوشان شد. با این وجود سپاهان در خط حمله علاوه بر اضافه کردن علیرضا دهقانی حداقل یک تا دو بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.

در حال حاضر تلاش سپاهان برای جذب ساسان انصاری است که از تراکتور درخواست جدایی داده و خودش هم تمایل دارد به سپاهان برگردد ولی به هر حال جدایی از تراکتور کار سختی است و مسئولان این باشگاه به راحتی اجازه جدایی به او نمی‌دهند.

از سوی دیگر محمدرضا آزادی، مهاجم جوان دیگر فصل گذشته تراکتور که از این تیم جدا شده هم مد نظر مسئولان باشگاه سپاهان قرار دارد.

یکی از مهاجمان تیم‌های پایه که آمار خوبی در گلزنی دارد هم با نظر مثبت نویدکیا به زودی به جمع سپاهانی‌ها اضافه خواهد شد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها