X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مهر 1399, 11:38
کد خبر: 33060
خبرنگار: khani
نظرات: 8

4 مسابقه‌ای که آسان نبودند؛

محرم با فشار شغل جدید در مسیر لیگ

محرم با فشار شغل جدید در مسیر لیگ تیم فوتبال سپاهان کار خود را با یک پیروزی روحیه بخش در قطر خاتمه داد و هواداران این تیم امیدواری زیادی به اینده دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، دو شکست مقابل تیم قدرتمند النصر با سرمربی پرتغالی خود که در نهایت توانست عنوان اول گروه را جلوتر از شاگردان ژاوی از آن خود کند، شروع کار محرم نویدکیا به عنوان مربی در بازگشت به تیم محبوبش بود.


شروع با النصر؛ نیمه‌های رویایی
نویدکیا در این دو مسابقه از دو ترکیب تقریبا متفاوت استفاده کرد و طی نیمه دوم دیدار رفت و نیمه اول دیدار برگشت، تاکتیک خود را به مربی 51 ساله و باتجربه حریف تحمیل کرد ولی تیم او در بازی چوب کم تجربگی‌اش را خورد و در بازی دوم علیرغم اینکه می‌توانست حداقل به مساوی دست پیدا کند، بار دیگر در شرایطی که حمله می‌کرد، مقهور ضدحملات حریفش شد تا دومین بازی هم با محرم نویدکیا نتیجه ای جز شکست در پی نداشته باشد.


العین؛ محک زدن به جای اندیشه صعود
بازی سوم سپاهان با محرم نویدکیا مقابل العین برگزار شد و علیرغم اینکه پیش از آغاز این مسابقه، النصر و السد به تساوی دست پیدا کرده بودند و شانس صعود هنوز وجود داشت، سرمربی سپاهان دست به کار ریسکی نزد و سعی کرد ترکیبی از بازیکنان جوان خود نظیر یاسین سلمانی را استفاده کند و نتیجه هم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این تنها مسابقه‌ ای بود که شاید انتظارات بیشتری برای نتیجه گرفتن وجود داشت ولی محرم سعی کرد به جای وارد کردن فشار مضاعف به بازیکنانش، آنها را آماده لیگ برتر کند.


پیروزی مقابل السد؛ پایان شیرین در قطر
نویدکیا مقابل السد که البته از بازیکنان اصلی خود بهره نمی برد، با ترکیبی کامل وارد زمین شد و توانست سلطه خود را نیز برتیم قدرتمند قطری خیلی زود آشکار کند و در نیمه اول حتی می توانست بیش از یک گل وارد دروازه این تیم کند. در نیمه دوم هم اگرچه ژاوی تغییراتی برای عوض کردن نتیجه ایجاد کرد ولی این محرم و سپاهان بودند که یکبار دیگر گلزنی کردند و تک گل نماینده قطر فقط از شیرینی این پیروزی کمی کاهش داد و اجازه ثبت دومین کلین شیت را به نیازمند نداد.

امیدوار به آینده با محرم
عملکرد سپاهان با نویدکیا منجر به صعود نشد و این دو تیم النصر و السد بودند که به دور بعدی راه پیدا کردند ولی هواداران سپاهان به شدت از عملکرد تیمشان تحت نظر محرم نویدکیا رضایت دارند و معتقدند باید به این مربی جوان خیلی بیشتر از این فرصت داده شود؛ چرا که معتقدند او می‌تواند بار دیگر سپاهان را به جایی بازگرداند که با عنوان کاپیتانی تجربه کرده است.


رفع نقاط ضعف؛ دستاورد آسیایی
محرم نویدکیا حالا 4 حضور پرفشار را در قامت سرمربی سپاهان تجربه کرده و با توجه به اینکه از تمامی نفرات مورد نظر خود استفاده کرده، شناخت خوبی از ترکیب تیم خود به دست آورده است. این تورنمنت که فشار زیادی هم به همراه داشت، در واقع جایی برای محرم و شناخت بیشتر او از تیم بود و باید دید حالا و با توجه به تجربیاتی که از 4 مسابقه سخت در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده، چه تغییراتی در ترکیب و سیستم تیم خود برای ورود به لیگ بیستم ایجاد خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها