X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1399, 13:33
کد خبر: 33117
خبرنگار: khani
نظرات: 33

احتمال جدایی کاپیتان کیانی از سپاهان

احتمال جدایی کاپیتان کیانی از سپاهان مهدی کیانی به احتمال فراوان یکی از جدا شده های سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیستم لقب خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مهدی کیانی در ابتدای لیگ هجدهم با حضور امیرقلعه نویی در جمع طلایی پوشان به این تیم پیوست و از همان بازی ابتدایی بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان را در شرایطی که رسول نویدکیا نیمکت نشین شده بود به بازو بست.


کیانی 33 ساله در لیگ هجدهم 29 بار از ابتدا برای تیمش راهی میدان شد ولی در لیگ نوزدهم او 26 مرتبه توسط امیرقلعه نویی و سپس تکسیرا مورد استفاده قرار گرفت و جالب اینکه در دیدار برابر نساجی از روی نیمکت کارش را آغاز کرد؛ چیزی که در دوران حضورش در سپاهان طبیعی نبود !


این بازیکن حالا در شرایطی که محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم شده است و انتظارات متفاوتی از بازیکنانش دارد، در ترافیک خط میانی طلایی پوشان که بازیکنان زیادی در آن شانس بازی دارند، تصمیم به جدایی گرفته است.


کیانی در روزهای گذشته به صورت پراکنده در تمرینات حاضر شده و در صورتی که امروز در دیدار تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن در نقش جهان غایب باشد، جدایی او حتمی خواهد بود.


پیش از این، سعید آقایی، علیرضا نقی زاده، محمد طیبی، علی قربانی، محمد ایرانپوریان، کومان و عکاشه از سپاهان جدا شده اند و احتمالا کیانی هشتمین بازیکنی لقب خواهد گرفت که از اردوی طلایی پوشان خداحافظی خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها