X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1399, 14:07
کد خبر: 33128
خبرنگار: khani
نظرات: 13

حساب ویژه محرم روی توانایی‌های همبازی سابق؛

بازگشت رسمی هافبک کارکشته سپاهان

بازگشت رسمی هافبک کارکشته سپاهان روز گذشته و در دیدار تدارکاتی برابر ذوب آهن، محرم نویدکیا از محمدرضا خلعتبری استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، خلعتبری در شرایطی به سپاهان بازگشته که 37 ساله شده؛ او در مجموع 387 بازی در لیگ برتر با تیم‌های مختلف انجام داده که حاصل آن 75 گل، 71 پاس‌گل، 10 کسب پنالتی، یک قهرمانی بوده است و نکته جالب توجه اینکه در تاریخ لیگ برتر هیچ بازیکنی بیشتر از خلعتبری پاس‌گل نداده است.

محمدرضا خلعتبری فوتبال خود را از تیم جوانان شموشک نوشهر شروع کرد، سپس در تیم‌های ابومسلم، ذوب آهن و الوصل بازی کرد تا برای اولین مرتبه نوبت به حضورش در سپاهان برسد. حضور کوتاه مدت در عجمان و پرسپولیس، مقدمه ای برای حضور دوباره خلعتبری در سپاهان شد و او دوباره به عضویت این تیم درآمد و قهرمانی لیگ را در دوره چهارم با طلایی پوشان اصفهانی جشن گرفت.


پس از ۴ سال دوری و بازی در تیم های گسترش‌فولاد، سایپا و شهرخودرو خلعتبری باری دیگر به سپاهان بازگشته تا در این زمینه به نوعی هت‌تریک هم کرده باشد.


خلعتبری البته در 37 سالگی نمی‌تواند مهره‌ای ثابت برای محرم نویدکیا و تفکرات او باشد ولی بی شک می‌تواند مهره‌ای کلیدی در بازی های سرنوشت ساز فصل لقب بگیرد و با حضورش در دقایق پایانی بازی، ورق را به سود سپاهان بازگرداند و این همان هدفی است که سرمربی جوان سپاهان را مجاب به جذب همبازی سابق خود کرده است.


خلعتبری روز گذشته در نیمه دوم دیدار تدارکاتی برابر ذوب آهن که در نقش جهان برگزار شد، به جای محمدرضا حسینی وارد زمین شد و در مدتی که فرصت به او رسیده بود، یکی از بازیکنان فعال زمین بود و در قسمت های مختلف زمین دیده شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها