X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مهر 1399, 14:31
کد خبر: 33132
خبرنگار: khani
نظرات: 13

توتونی: محرم آرامش را به تیمش منتقل کرده؛

نویدکیا و یک سوال؛ او همیشه آرام می‌ماند؟

نویدکیا و یک سوال؛ او همیشه آرام می‌ماند؟ مجتبی توتونی در آخرین مصاحبه خود به توضیح در رابطه با رفتار محرم نویدکیا کنار خط طولی زمین پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، شیوه رفتار مربیان در کنار خط می‌تواند دلیلی برای نتیجه گرفتن یا عدم نتیجه‌گیری یک تیم به خصوص در بازی‌های نزدیک به شمار برود؛ حالا این رفتار گاهی در قالب رفتارهای پرخاشگرانه دیده می‌شود و گاهی نیز شاهد مربیانی هستیم که با آرامش از کنار خط تیمشان را هدایت می‌کنند و به نتیجه مورد نظر هم رسیده‌اند؛ هر چند تعداد مربیانی که با حرارت و جنب و جوش بالایی کار را از کنار خط دنبال بسیار بیشتر است.



توتونی روز گذشته در مصاحبه‌ای با ورزش سه در مورد آرامش محرم نویدکیا کنار خط اینطور توضیح داد: « به نظرم این یکی از نکات مثبت یک مربی است که بتواند آرامش خود را حفظ کند. اینکه مربی در کنار خط داد و بیداد راه بیندازد و هیجان کاذب ایجاد کند، مورد قبول هیچ عقل و منطقی نیست و به نظرم با شخصیت آرامی که دارد، آرامش را به تیمش منتقل کرده است.»
البته که هنوز شناخت کاملی از رفتار محرم نویدکیا در کنار خط وجود ندارد و باید پس از چند بازی در لیگ برتر و قرار گرفتن در موقعیت های مختلف در این مورد صحبت کرد؛ اینکه او به مانند دوران بازی با همان آرامش و خونسردی مثال زدنی‌اش کار خواهد کرد یا اینکه شغل جدید تغییراتی در رفتار او ایجاد خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها