X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1399, 10:05
کد خبر: 33137
خبرنگار: khani
نظرات: 32

با احترام به امیرخان باید بازی هفته اول را پیروز شویم

گولسیانی: بازیکنان در این مدت با تفکرات نویدکیا سازگاری پیدا کرده‌اند

گولسیانی: بازیکنان در این مدت با تفکرات نویدکیا سازگاری پیدا کرده‌اند مدافع گرجستانی سپاهان در مورد شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گئورگی گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سپاهان پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی و ناکامی در این مسابقات اظهار داشت: در مورد لیگ قهرمانان آسیا باید بگویم که بله شاید ما در نتیجه گیری ناکام بودیم ولی بازی‌های خوبی انجام دادیم. فراموش نکنید که ما در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و بازی‌های سختی انجام دادیم و از طرفی سرمربی جدید تازه به تیم اضافه شده بود و تغییرات همیشه به زمان نیاز دارد. فکر می‌کنم این مسابقات در مجموع برای ما مفید بود و از لحاظ فنی هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی در مورد اینکه تا این لحظه در تمرینات سپاهان چقدر شناخت میان بازیکنان و کادرفنی ایجاد شده گفت: ما در حال حاضر تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاریم و در روز دو جلسه تمرینی برگزار می‌کنیم. بخشی از آن ورزش صبحگاهی است و بخش دیگر بعد از ظهرها که در زمین تمرین می‌کنیم. شرایط به خوبی پیش می‌رود و همه بچه‌ها با سرمربی جدید و روش کار او سازگار شدند و هرچه جلو می‌رویم این هماهنگی و سازگاری بیشتر هم می‌شود.

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد قرعه کشی رقابت‌های لیگ و تقابل با امیر قلعه‌نویی و گل گهر در هفته نخست هم توضیح داد: برای من به شخصه مهم نیست که در کدام هفته با چه تیمی بازی می‌کنیم. ماهیت بازی‌های لیگ این است که تمام تیم ها برابر هم به میدان می‌روند و ترتیبش چندان اهمیتی ندارد. همیشه هم در زمین این کار را می‌کنم و به خودم آموزش دادم که برایم تفاوتی نکند حریفم کدام تیم است و اجازه ندهم این موضوع روی من تاثیر بگذارد. من به امیرخان احترام می‌گذارم ولی ما باید اولین بازی خودمان را ببریم و برای پیروزی به مصاف گل گهر می‌رویم.

گولسیانی در مورد اینکه آیا در چهارمین فصل حضورش در ایران زمان تجربه کردن عنوان قهرمانی رسیده است یا نه هم گفت: من بسیار امیدوارم که چنین باشد و این اتفاق بیافتد. من در کل پیش بینی کردن نتایج را دوست ندارم و از الان نمی‌توانم بگویم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد و فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم. اجازه دهید و صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و در پایان فصل همه چیز روشن می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها