X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 آبان 1399, 13:18
کد خبر: 33158
خبرنگار: khani
نظرات: 24

هواداران باید یک‌دل باشند

نویدکیا: سعی داریم سپاهان را به جایگاه اصلی برگردانیم

نویدکیا: سعی داریم سپاهان را به جایگاه اصلی برگردانیم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم تیم را به گونه‌ای هماهنگ کنم که نتایج خوبی کسب کنیم و سپاهان را به جایگاه اصلی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا در گفت‌و‌گویی تلوزیونی اظهار داشت: از ۱۴ سالگی در سپاهان حضور داشتم و پیشنهادهای خوبی به من می‌شد اما همیشه دوست داشتم متفاوت باشم و ترجیح دادم همیشه در سپاهان بمانم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: پیشنهادات مالی خوبی از تیم‌های عربی به من داده می‌شد اما وقتی به گذشته فکر می‌کنم، راضی هستم که در سپاهان ماندم.

وی در ادامه در مورد وضعیت تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است، تغییرات زیادی نداشتیم و در ۲ سال گذشته خریدهای خوبی داشته‌ایم که سعی کردیم با بازیکنان گذشته ادامه دهیم، اگر مشکل خاصی ایجاد شود شاید یک یا ۲ تغییر دیگر داشته باشیم.

نویدکیا تصریح کرد: شرایط مهیاست تا در لیگ برتر حضور پیدا کنیم، شاید اشتباهاتی وجود داشته باشد اما سعی می‌کنم کم‌تر اشتباه کنم و بتوانم تیم را به گونه‌ای هماهنگ کنم که نتایج خوبی کسب کنیم و سپاهان را به جایگاه اصلی برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنم و انتظار می‌رود این اصول را همه اعضای تیم رعایت کنند.

وی همچنین بیان داشت: چند بازیکن از جمله محمدرضا خلعتبری و رضا دهقان مصدومیت جزئی دارند، نگران وضعیت پورقاز و ولسیانی بودم که وضعیت خوب است؛ محبی جراحی داشته است که احتمالا در 2 هفته آینده به تیم اضافه شود.

نویدکیا یادآور شد: ۵ آبان بازی دوستانه با تراکتور تبریز داریم و قرار است  ۹ آبان با تیم آلومینیوم اراک بازی کنیم، از ۱۶ آبان نیز که شروع لیگ برتر است؛ هر ۱۰ روز تست کرونا می‌دهیم زیرا اگر مراقبت نکنیم و یک نفر درگیر شود ممکن است به همه سرایت پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد هواداران گفت: میدانم هواداران روزهای سختی را می‌گذرانند، امیدوارم با انرژی مثبتی که می‌دهند به تیم کمک کنند؛ سعی کنند یک‌دل باشند، اختلاف سلقیه وجود دارد اما وقتی سپاهان می‌شویم باید باهم باشیم و سپاهان را به قهرمانی برسانیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها