X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آبان 1399, 08:18
کد خبر: 33165
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برای آماده کردن تیم زمان کافی نداریم

امیرشقاقی: سپاهان باشگاهی حرفه‌ای و بزرگ است

امیرشقاقی: سپاهان باشگاهی حرفه‌ای و بزرگ است سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: آماده‌سازی تیم زمان لازم دارد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این زمان را نداشتیم چون بازیکنان در اختیار تیم نبوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، مهناز امیرشقاقی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی و ملی را در کارنامه خود دارد، در این فصل به عنوان سرمربی به جمع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود پیوست و هدایت سپاهان را در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال بانوان بر عهده گرفت.

امیرشقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره پیوستن به تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان باشگاهی حرفه‌ای و بزرگ است. از اردیبهشت ماه مذاکراتی با من انجام شده بود اما به دلیل بیماری کرونا شرایط برای پیوستن به تیم ایجاد نشده بود.

وی ادامه داد: بر اساس صحبت‌هایی که انجام شد تصمیم بر این شد که یک برنامه بلندمدت برای تیم در نظر بگیریم و به مرور زمان از بازیکن‌های جوان استفاده کنیم.


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره برنامه‌ریزی این تیم برای آغاز فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: مدیریت باشگاه تمایل داشت که برنامه تیم زودتر شروع شود اما شرایط سختی که به دلیل بیماری کرونا بر شهرها حاکم بود این اجازه را به ما نداد اما به هر حال اردوی تیم را آغاز کرده‌ایم و تلاش کردیم تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی درباره تأثیر بیماری کرونا بر فوتبال بانوان گفت: آماده‌سازی تیم زمان لازم دارد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این زمان را نداشتیم چون بازیکنان در اختیار تیم نبوده‌اند؛ هرچند که بازیکنان انفرادی هم تمرین کردند ولی نتیجه رضایت‌بخش با تمرین انفرادی به وجود نمی‌آید.

امیرشقاقی افزود: شرایط بانوان خیلی خاص است. شاید آقایان بتوانند در فضای باز و پارک‌ها تمرین کنند، اما در بیشتر شهرها این امکان وجود ندارد که یک دختر بتواند در فضای باز و پارک‌ها تمرین کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها