X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آبان 1399, 08:59
کد خبر: 33187
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرمربی‌تیم‌فوتبال بانوان سپاهان:

سپاهان قطب ورزش بانوان است/ برای پرورش بازیکن برنامه ریزی بلند مدت داریم

سپاهان قطب ورزش بانوان است/ برای پرورش بازیکن برنامه ریزی بلند مدت داریم سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خود کفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهناز امیر شقاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سپاهان یک باشگاه سازمان یافته است و هر کاری که انجام می‌دهد، مطابق با یک اصول است، به خاطر پیشنهادی که از این باشگاه داشتم خیلی خوشحال هستم زیرا از نظم و قدرت کاری بالایی برخور دار است که سرلوحه کار من هم هست.

وی ادامه داد: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خود کفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند. از سال ۷۵ در فوتسال و فوتبال فعالیت داشتم و با توجه به تجربه‌ای که دارم سپاهان درخواست کمک کرد که من هم قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تا جایی که توانست بازیکنان قبلی خود را نگه داشته است، تصریح کرد: یک یا دو بازیکن غیر بومی جذب کردند و با چند بازیکن هم به توافق نرسیدند، باشگاه تلاش خود را برای جذب بازیکن انجام داده است.

امیر شقاقی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان، خاطر نشان کرد: هر تیمی دوست دارد قهرمان شود ولی هدف سپاهان جوان گرایی و استفاده از این بازیکن‌ها است. بعضی بازیکنان که می‌خواستیم قرار داد بسته بودند و نتوانستیم کاری انجام دهیم، اما تلاش می‌کنیم لذت قهرمانی را داشته باشیم.

وی افزود: ساکت مدیر قدرتمندی است که باعث پیشرفت باشگاه سپاهان خواهد بود. سپاهان از قطب‌های ورزش بانوان است. امیدوارم در بخش بانوان رونق بیشتری دهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها