X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1399, 07:18
کد خبر: 33229
خبرنگار: khani
نظرات: 0

فدراسیون فوتبال هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی بانوان ندارد

دباغی: ۲ فصل دیگر در سپاهان باقی خواهم ماند

دباغی:  ۲ فصل دیگر در سپاهان باقی خواهم ماند ملی پوش تیم فوتبال بانوان گفت: کم لطفی فدراسیون فوتبال است که هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی بانوان ندارد.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم سپاهان قبل از شروع مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: تقریبا شاکله اصلی تیم حفظ شده و باشگاه در تلاش است تا نقاط ضعف تیم را برطرف کند. تمریناتمان آغاز شده و یک هفته به صورت کامل در اردو بودیم و این اردو ادامه خواهد یافت.

او افزود: در حال تمرین هستیم تا به آمادگی مطلوب برسیم. به دلیل شرایط کرونایی موجود تا جایی که توانستیم تمام بازیکنان آمادگی بدنی خود را حفظ کرده بودند، اما آمادگی کامل نداشتیم. خوشبختانه با تمریناتی که داریم در تلاش هستیم تا به آمادگی کامل برسیم. تیم یک دست و همدلی داریم و به پشت سر گذاشتن فصلی درخشان امیدوار هستیم.

دباغی در خصوص اینکه فکر می‌کند مسابقات لیگ بانوان در زمان مقرر برگزار شود یا خیر، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مسابقات در زمان تعیین شده برگزار شود و احتمالا یکه هفته عقب خواهد افتاد.

۳ پیشنهاد در فصل نقل و انتقالات داشتم

بازیکن تیم سپاهان در خصوص قرارداد خود، بیان کرد: من سال گذشته قراردادی ۳ ساله با سپاهان امضا کردم. امسال و سال بعد با این تیم قرارداد دارم، اما با این وجود ۳ پیشنهاد در فصل نقل و انتقالات داشتم. ۲ پیشنهاد به لیگ داخلی مربوط بود و یک پیشنهاد نیز از لیگ‌های برون مرزی دریافت کردم. با این وجود هفته گذشته با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسیدم و ۲ فصل دیگر در این تیم باقی خواهم ماند.



فوتبال بانوان از نظر مالی اختلاف طبقاتی زیادی با آقایان دارد

دباغی در خصوص وضعیت مالی فوتبال بانوان، گفت: فوتبال بانوان از نظر مالی اختلاف طبقاتی زیادی با آقایان دارد. تعدادی از باشگاه‌ها که شاید ۳ یا ۴ تیم باشند، از شرایط خوبی برخوردار هستند، اما سایر تیم‌ها وضعیت مالی فوق العاده بدی دارند و سقف قرارداد آن‌ها در حد ۴۰ یا ۵۰ میلیون است که با این رقم یک گوشی موبایل هم به زور می‌توان خرید. در کل وضعیت مالی فوتبال بانوان جالب نیست.

کم لطفی فدراسیون فوتبال است که هیچ برنامه‌ای برای تیم بانوان ندارد
ملی پوش فوتبال بانوان کشورمان درباره شرایط تیم ملی، اظهار داشت: بیش از یک سال از آخرین اعزام ما می‌گذرد. آخرین اعزام ما فروردین سال گذشته بود و از آن زمان به بعد دیگر هیچ برنامه‌ای به ما اعلام نشده است. این موضوع کم لطفی فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد که هیچ برنامه‌ای برای تیم بانوان ندارد. از این موضوع اطلاع نداریم که تمرینات و بازی تدارکاتی چه زمانی برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها