X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1399, 11:06
کد خبر: 33285
خبرنگار: khani
نظرات: 2

تراکتور تیم خوبی است ولی 3 امتیاز را می‌خواهیم

کریمی: چیزهای زیادی از نویدکیا می‌توانم یاد بگیرم

کریمی: چیزهای زیادی از نویدکیا می‌توانم یاد بگیرم هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط این تیم و بازی مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفتگو با ایلنا در خصوص کار با محرم نویدکیا و شرایط سپاهان در فصل جدید اظهار داشت: سپاهان در فصل جدید تغییرات زیادی داشته و کادرفنی عوض شده و برای همین تا بچه های تیم بخواهند با تفکرات جدید آشنا شوند و بخواهند آن را به بهترین نحو ممکن در زمین پیاده کنند نیاز به زمان دارد و از همین رو می‌بینید تیم ما هرچه جلو می‌رود بهتر می‌شود. ما سعی داریم خواسته های سرمربی تیم را به نحو احسن در زمین انجام دهیم و به مرور در این کار بهتر خواهیم شد.

وی در مورد کار با محرم نویدکیا گفت: کار با ایشان خیلی لذت بخش است چون ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد و این صمیمیت در تیم و بین بچه ها هم به خوبی شکل گرفته است. ضمن اینکه کار با محرم نویدکیا برای من که یک پاسور هستم و ایشان قبلاً در این پست بازی می‌کرده قطعاً چیزهای زیادی برای یاد گرفتن از ایشان دارم و مطمئنم این فرصتی که در اختیارم قرار گرفته به آینده فوتبالی من خیلی کمک می‌کند.

هافبک سپاهان در مورد اینکه مقابل آلومینیوم در پست هافبک دفاعی بازی کرد هم توضیح داد: یک بازیکن باید آمادگی این را داشته باشد تا هر چیزی کادر فنی می‌خواهد در زمین اجرا کند و من هم با اینکه در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شدم مشکلی ندارم و امیدوارم کادرفنی از عملکردم راضی باشد.

کریمی در مورد برتری مقابل آلومینیوم هم گفت: برد خوبی بود و با توجه به شکست در بازی اول به آن نیاز مبرم داشتیم و از لحاظ روحی هم شرایط خیلی خوبی در تیم ما ایجاد کرد و از این بابت خوشحالم و امیدوارم این مقدمه پیروزی‌های بعدی باشد و بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.

وی در رابطه با گل سپاهان که تیم حریف عقیده داشت آفساید است هم خاطرنشان کرد: فیلم گلی که زدیم موجود است و هرکسی آن را ببیند متوجه می‌شود گل ما سالم بود و مشکلی نداشت و مرتضی منصوری و بازیکن حریف در یک خط قرار داشتند.

هافبک سپاهان در رابطه با اینکه می‌تواند مثل 2 فصل قبل باز هم آقای پاس گل شود یا نه، گفت: بله من دو فصل قبل آقای پاس گل لیگ شدم ولی هر فصل شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود دو فصل را با هم مقایسه کرد. من تلاش می‌کنم در فصل جاری برای تیم مثمر ثمر باشد و اگر بتوانم پاس گل‌های زیادی برای سپاهان می‌دهم.

کریمی در پایان در مورد تقابل حساس با تراکتور در هفته سوم هم توضیح داد: بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم. آنها از تیم‌های پر مهره و قدرتمند لیگ هستند و قبل از شروع فصل یک دیدار تدارکاتی مقابل آنها داشتیم که به شناخت خوبی رسیدیم و این به بازی رو در رو کمک می‌کند. امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها