X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1399, 19:01
کد خبر: 33442
خبرنگار: lark
نظرات: 0

تمام تاکتیک‌هایی را که داشتیم در زمین اجرا کردیم

امیرشقاقی: با تیمداری هر استان به پیشرفت فوتبال بانوان کمک می‌شود

امیرشقاقی: با تیمداری هر استان به پیشرفت فوتبال بانوان کمک می‌شود سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: اگر هر استان در فوتبال بانوان تیمداری کند به پیشرفت این رشته کمک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، مهناز امیرشقاقی بعد از برتری سپاهان مقابل نماینده البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارداشت: بازی زیبایی بود. تمام تاکتیک‌هایی را که داشتیم در زمین اجرا کردیم. در نیمه دوم سعی کردیم دیواره دفاعی را بشکنیم و از همین طریق توانستیم به گل برسیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که در مقابل تیم‌هایی که دفاع سخت دارند، برنامه‌ای دارید یا خیر، گفت: بله قطعا همین طور است. برای بازی با البرز هم همین کار را کردیم. در طول ۹۰ دقیقه ۶-۷ بازیکن البرز جلوی دروازه بودند و تکان نمی‌خوردند. راه‌های زیادی را امتحان کردیم، بچه‌های ما هم فوق‌العاده بودند.

امیرشقاقی درباره غیبت کودایی در بازی امروز، یادآور شد: زهره کودایی در تمرین آسیب دیده بود به همین دلیل در بازی امروز حضور نداشت.

وی درباره اینکه با پایان دور رفت، سطح لیگ را چطور دیدید، عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان پخش شده بودند لیگ بهتر بود. پیشنهاد من این است در سالهای آینده اگر توجه بیشتری به هیات‌ها شود و باشگاه‌ها به هیات‌ها کمک کنند، هر استانی تیمداری کند به پیشرفت فوتبال کمک می‌شود و بانوان هم انگیزه خواهند داشت.

سرمربی سپاهان ادامه داد: خیلی از شهرها فوتبال ندارند و خیلی از خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند دخترانشان به شهر دیگری بروند اما اگر بازیکن در شهر خودش تیم داشته باشد در این صورت می‌تواند بازی کند و به همین صورت هم پتانسیل‌ها شناخته می‌شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها