X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1399, 18:46
کد خبر: 33518
خبرنگار: lark
نظرات: 1

می دانستیم از بازی چه می خواهیم

هاشمی نسب: می دانستیم روز سختی در انتظارمان است

هاشمی نسب: می دانستیم روز سختی در انتظارمان است مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنانمان ضربه مغزی هم شدند توپ را بیرون نمی‌زنیم و بازی را ادامه می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی هاشمی نسب پس از تساوی در بازی هفته نهم مقابل سپاهان اظهار داشت: در مورد بازی می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم پرمهره سپاهان داریم. می دانستیم روز سختی در انتظارمان است. نقاط ضعف و قوت آن ها را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم از بازی چه می خواهیم. بازی را خوب شروع کردیم. یک گل زدیم و نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم اما روز خوب مهاجمانمان نبود. در ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی متعادل بود و هوایی شد. در درگیری های هوایی همه چیز 50-50 بود. از این نتیجه راضی نیستیم اما تلاش و تمرین می‌کنیم در آینده به جایگاه واقعیمان برسیم.

هاشمی نسب در خصوص مشکلات این تیم در خط حمله گفت: موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم از آن ها استفاده کنیم. اما متاسفانه نمی دانم به آن عدم تمرکز بگوییم یا بدشانسی؟ البته با تیم کوچکی روبرو نبودیم. سپاهان تیم قابل احترامی است. ما خلق موقعیت داشتیم اما تلاش می کنیم این ضعف را برطرف کنیم. بدشانسی بالاخره دست از سر ما بر می دارد و توپ هایمان به گل تبدیل می شود.

مربی فولاد در مورد اینکه بازیکنان این تیم خودشان را روی زمین می انداختند اظهار داشت: همانطور که گفتم در نیمه دوم بازی به سمت هوا آمد. سپاهان بازی مستقیم داشت. آوراژ قدی ما از آن ها خیلی کمتر بود وقتی بازیکنان با تمام وجود روی هوا می روند قطعا درگیر می شوند. اما اگر بحث وقت تلف کردن فولاد است ما به دنبال این نیستیم و به دنبال برد بودیم. خیلی دور از انصاف است که بگوییم فولاد وقت تلف کرده اما چشم اگر بازیکنانمان ضربه مغزی هم شدند توپ را بیرون نمی زنیم و بازی را ادامه می دهیم.

وی در خصوص ضعف تهاجمی فولاد عنوان کرد: آمده بودیم برای برد. واقعیت امر این بود. به تیممان و بازیکنانمان ایمان داریم. آمده بودیم که بازی را ببریم. اما در نیمه اول سه چهار تعویض اجباری شد. وقتی در یک پست سه تعویض می کنید دست مربی بسته می شود. اتفاقاتی افتاد، برای نیمه دوم و دقیقه 70 به بعد برنامه داشتیم که متاسفانه مصدومیت هایی که انتظارش را نداشتیم شیرازه تیم ما را به هم زد.

هاشمی نسب گفت: خواهش می کنم از دوستان عزیز که در مورد نیمکت فولاد کمتر صحبت کنند. خیلی نیمکت ها هستند که اگر دوربین بگذارید و مترجم پرتغالی و شمالی و آلمانی بگذارید متوجه می شوید چه صحبت هایی مطرح می شود. در بازی های قبلی روی نیمکت اشتباهاتی داشتیم، جریمه آن را هم با کارت قرمز و زرد دیده ایم. اگر پایمان را بیشتر از گلیممان دراز کنیم برخورد می شود. خواهشم می کنم تمرکزتان را روی تیمتان بگذارید و به نیمکت فولاد حرف نزنید. اگر در مورد اخطاری ها و اخراجی های نیمکت های تیم های دیگر آمار بگیرید، قطعا ما در رتبه دهم به بالا هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها