X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1399, 18:48
کد خبر: 33519
خبرنگار: lark
نظرات: 4

پزشکان فولاد باید قدرت بدنی خوبی داشته باشند

مرزبان: فوتبال شرافتمندانه ای ندیدیم

مرزبان: فوتبال شرافتمندانه ای ندیدیم مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی تیمی دست به وقت کشی بد می‌زند زشت و دردناک است برای فوتبالیست، از آنچه فوتبال شرافتمندانه دم می‌زنیم در زمین نبود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا مرزبان بعد از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول بازی با کلاس و خوبی ارایه کردیم و توپ و حریف را به خوبی کنترل کردیم. تنها چیز دردناک این بود که نتوانستیم گل دوم و سوم را در نیمه اول بزنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی جنجالی شد و تیم پزشکی فولاد مدام در زمین بود و این بحث فیر پلی را زیر سوال می‌برد. مجبورییم با این نوع فوتبال بازی کنیم. حریف از این حربه استفاده می کرد که بازیکنان مدام بر روی زمین می‌افتادند. باید فوتبال پاک را به مردم ارایه کنیم.

مرزبان تاکید کرد: جریحه دار می شود احساسات در چنین مسابقاتی. تعجب اور است که شب بازی می‌گویند داور عوض می‌شود. تصمیم‌های داور در نیمه دوم تصمیم‌های خوبی نبود. وقتی تیمی دست به وقت کشی بد می‌زند زشت و دردناک است برای فوتبالیست، از آنچه فوتبال شرافتمندانه دم می‌زنیم در زمین نبود. 2 امتیاز خوب را از دست دادیم و این دردناک است. بیشتر در این فاز باید تلاش کنیم تا ارتباط‌مان را با تیم‌های بالای جدول از دست ندهیم.

وی افزود: بازیکنان ما در نبردهای مستقیم بهتر شرکت کنند تا دچار جنجال‌های نیمه دوم نشویم.

مرزبان افزود: دردناک است ما مصمیم هستیم این تیم را قهرمان کنیم. مدیریت و کادرفنی که دور هم جمع شدیم هدف‌مان قهرمانی است و یک میلیمتر از این هدف عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی در مورد اعتراض به داور مسابقه از سوی کادرفنی سپاهان اظهار داشت: از طرف ما مورد اعتراض بود چون وقت‌های تلف شده را نگرفت. معترض بودیم که چرا بازیکنان حریف مدام به زمین می‌افتادند و پزشکان فولاد باید قدرت بدنی خوبی داشته باشند چون مدام در حال رفت و برگشت هستند.

سرمربی سپاهان در مورد مشکل تاکتیکی این تیم در گلزنی گفت: ما جز تیم‌هایی هستیم که بیشترین گل را زده‌ایم. در بازی فولاد وقتی یک بر یک شدیم باید شانس‌های گلزنی استفاده می کردیم و باید با بازیکنان‌مان صحبت کنیم و از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی بیشتر بحث روانی است تا تاکتیکی.
مرزبان تصریح کرد: امیدوارم هواداران خوب ما بدانند که به هیچ وجه پا عقب نمی‌کشیم و نیاز به عشق و محبت هواداران داریم و قدم عقب نمی‌گذاریم و به سمت قهرمانی می رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها