X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1399, 18:50
کد خبر: 33521
خبرنگار: lark
نظرات: 1

باید به نظر سرمربی احترام گذاشت

میرزایی: ان‌شاءالله بازی‌های بعدی جبران کنیم

میرزایی: ان‌شاءالله بازی‌های بعدی جبران کنیم بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این تیم خانه خودم است و در آن حس و حال دیگری دارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا میرزایی پس از تساوی خانگی سپاهان مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم از تیم‌های خیلی خوب لیگ هستند. متاسفانه بازی مساوی شد. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا هنگام خروج از هتل با هواداران قهر بود، گفت: نه هواداران همیشه به من لطف دارند. بالاخره فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. همیشه پشت من بودند. من همیشه ممنون و کوچک آن‌ها هستم. چون از آکادمی سپاهان آمده‌ام همیشه نگاه ویژه‌تری به من دارند.

هافیک سپاهان در مورد اینکه کم بازی کردن او به دلیل مصدومیت است یا افت فنی، عنوان کرد: نه، مصدومیت ندارم. بعد از برگشت از قطر، هم گل زدم پاس گل هم دادم. به هرحال نظر محرم نویدکیا است. باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. من تیم را دوست دارم. باید بسازم و ببینم چه می‌شود. تلاشم را می‌کنم. دربازی های دوستانه و تمرینات خیلی محکم و قوی کار می‌کنم. این بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. در اول فصل خیلی از تیم‌ها من را می‌خواستند اما اینجا خانه خودم است و در آن حس و حال دیگری دارم. مهم اول موفقیت سپاهان است و خوشحالی مردم، بعد از آن به موفقیت خودم فکر می‌کنم. ان شاءالله همه چیز درست می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها