X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1399, 12:56
کد خبر: 33526
خبرنگار: khani
نظرات: 10

یک کارشناس فوتبال:

تساوی در خانه مساوی با یک باخت خفیف است/ فولاد وقت کشی می کرد

تساوی در خانه مساوی با یک باخت خفیف است/ فولاد وقت کشی می کرد یک کارشناس فوتبال گفت: در نیمه دوم از دقیقه ۵۵ تیم فولاد عقب نشینی کرد و سعی داشت خطا بگیرد تا با ضربات مستقیم و ضد حمله به گل برسند که در این کار موفق نبودند، سپاهان هم با توجه به نحوه بازی فولاد سعی کرد از توپ‌های بلند استفاده کند ولی وقتی استنلی به بازی آمد ارسالی روی دروازه حریف ندیدیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد لسان فولادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی سپاهان و فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی خوبی بود که دونیمه متفاوت داشت، در نیمه اول دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و فولاد با مهره‌های خوبی که داشت سعی کرد به دروازه سپاهان نزدیک شود و روی ضد حملات به گل برسد که در یک موقعیت موفق به گلزنی شدند. در آن طرف زمین سپاهان با فوتبالی روان و در عمق سعی کرد به دروازه حریف برسد که چند موقعیت داشت تا به برتری برسد، اما گل زودهنگامی که دریافت کرد کمی در روحیه بازیکنان تأثیر گذار بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم از دقیقه ۵۵ تیم فولاد عقب نشینی کرد و سعی داشت خطا بگیرد تا با ضربات مستقیم و ضد حمله به گل برسند که در این کار موفق نبودند، سپاهان هم با توجه به نحوه بازی فولاد سعی کرد از توپ‌های بلند استفاده کند ولی وقتی استنلی به بازی آمد ارسالی روی دروازه حریف ندیدیم. سپاهان چندین موقعیت گلزنی داشت که فروزان با عملکرد خود مانع از گلزنی شد و مرد برتر تیم فولاد بود.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه امتیازاتی که در خانه از دست می‌دهیم فشار سنگینی به بازیکنان می‌آورد، تصریح کرد: تساوی در خانه برابر یک باخت خفیف است و تا یک برد بیرون از خانه نیاوریم جبران نمی‌شود. فکر می‌کنم با توجه به اینکه در نیم فصل دوم امتیاز گیری سخت‌تر است ولی سپاهان امتیازات بیشتری خواهد گرفت.

فولادی در خصوص صحبت‌های علیرضا مرزبان که اعتقاد داشت فولاد بازی شرافتمندانه نداشت، خاطر نشان کرد: فولاد از دقیقه ۶۰ اجازه نداد فوتبال سپاهان شکل بگیرد و وقت کشی می‌کردند یا بازیکنان این تیم زمین می‌خوردند که این نوع توقف‌ها در فوتبال آن هم برای تیمی مثل فولاد که جز مدعیان است خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه بازی بعدی سپاهان با پیکان است، گفت: پیکان هم در یک سوم دفاعی خود می‌رود و روی ضد حمله کار می‌کند که باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار شود تا بازی دیروز را فراموش کنند و بعد از آن روی شوت‌های از راه دور، دور زدن مدافعین کناری و ارسال‌ها بیشتر کار کنند زیرا پیکان هم بازی بسته ارائه می‌دهد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: آرزوی موفقیت برای سپاهان و محرم نویدکیا دارم، امیدوارم از این به بعد اعتماد به مربی‌های بومی و جوان هر شهر بیشتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها