X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1399, 08:43
کد خبر: 33530
خبرنگار: khani
نظرات: 10

زردپوشان به‌ راحتی گل می‌خورند

طالبی: سپاهان در خط دفاعی مشکل دارد

طالبی: سپاهان در خط دفاعی مشکل دارد بازیکن سابق تیم سپاهان گفت: سپاهان نیاز مبرم به یک رهبر قوی در زمین دارد تا بتواند به بازی‌های سپاهان نظمی ویژه ببخشد و نبض بازی را در دست خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فرشید طالبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بازی روز گذشته تیم فوتبال سپاهان برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: سپاهان در این فصل بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد، اما بازی‌های این تیم به اصطلاح بگیر و نگیر دارد و در قدم نخست لازم است این تیم مدت زمان خوب بازی کردن خود در زمین را افزایش دهد.

وی ادامه داد: طلایی‌پوشان در فاز دفاعی دچار مشکل هستند که علت اصلی آن تعویض‌های زیاد در خط دفاعی است و سپاهان باید هرچه زودتر برای این مشکل برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهد.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان پیرامون عملکرد کلی طلایی‌پوشان تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد بازی‌های خوبی از سوی سپاهان بودیم و طلایی‌پوشان بیشتر بازی‌های خود را با به ثمر رساندن حداقل یک گل به پایان می‌رسانند، اما متاسفانه در بعضی از بازی‌ها نیز گل‌هایی که شایسته این تیم نیست را به راحتی دریافت می‌کنند.
وی افزود: سپاهان در بازی مقابل فولاد خوزستان می‌توانست پیروز میدان باشد. جواد نکونام تیم خوبی را ساخته اما تفکرات و ساختار کی‌روشی نیز بر آن حاکم است و اتفاقاتی نظیر بازی روز یکشنبه تنها می‌تواند تجارب یک بازیکن را افزایش دهد.

طالبی بیان کرد: امیدوارم سپاهان بازی‌های خوب خود را ادامه دهد و روند رو به رشد خود را برای به دست آوردن نتایج خوب و همچنین کسب سهمیه حفظ کند. سپاهان نیاز مبرم به یک رهبر قوی در زمین دارد تا بتواند به بازی‌های این تیم نظمی ویژه ببخشد و نبض بازی را در دست خود بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها