X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 دی 1399, 10:03
کد خبر: 33547
خبرنگار: khani
نظرات: 4

پیکان حق دارد هر طور می‌خواهد بازی کند؛

خلعتبری: با برد نفت آبادان صدرنشین می‌شویم

خلعتبری: با برد نفت آبادان صدرنشین می‌شویم مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید دیدار برابر پیکان یکی از دیدارهای سخت آنها در لیگ برتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" ، محمد رضا خلعتبری بازیکن با تجربه تیم فوتبال سپاهان که در جریان پیروزی 2 بر 1 برابر پیکان به صورت یار تعویضی به میدان آمد، پس از این بازی در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان گفت: از قبل بازی پیکان را آنالیز و بازی هایشان را دیده بودیم و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. البته همه بازی ها سخت است اما به توانایی تیم‌مان ایمان داریم. همان طور که دیدید بعد از گل دوم، چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در روزی که تیم مان مستحق برد بود، خداراشکر توانستیم به پیروزی برسیم و این برد را تقدیم هواداران می کنیم. انشاالله هفته آینده نفت آبادان را می بریم و به صدر جدول خواهیم رفت.


وی افزود: هر تیمی حق دارد تاکتیکی داشته باشد و پیکان روی اوت دستی برنامه ریزی کرده بود و از همین تاکتیک نیز به گل رسیدند. تیم ما امروز خیلی باهوش بازی کرد و نیازمند همه توپ ها را جمع کرد. روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرده بودیم و به آنچه حق مان بود رسیدیم. امیدوارم روند پیروزی های پشت سر هم را ادامه بدهیم چون هواداران مان امسال شایسته یک قهرمانی هستند تا بتوانیم قهرمانی را به هدیه دهیم.


بخش پایانی صحبت های خلعتبری هم اینطور مطرح شد: طبیعی است همین که بازیکنان خودشان را در موقعیت گل قرار می دهند، کار سختی است و به هر حال یک روز توپ به گل نمی رود. خداراشکر بازی را بردیم و مطمئننا در بازی های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها