X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1399, 10:08
کد خبر: 33553
خبرنگار: khani
نظرات: 5

تیم منتخب هفته یازدهم؛

شهباززاده و گولسیانی از سپاهان در تیم منتخب هفته

شهباززاده و گولسیانی از سپاهان در تیم منتخب هفته استقلال، پرسپولیس و سپاهان در تیم منتخب هفته یازدهم نماینده داشتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در روزهای مختلف به پایان رسید و مطابق هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفرات تیم‌ها تشکیل دادیم که می‌بینید:



دروازه‌بان: فرزین گروسیان (صنعت نفت)

گروسیان در این هفته از رقابت‌ها جانشین فلاح زاده مصدوم شد و به بهترین شکل از دروازه صنعت نفت محافظت کرد. اوج کار گروسیان مهار ضربه پنالتی از تیم نساجی بود و نقش پررنگی در برتری یک بر صفر تیشم داشت.



مدافع چپ: پوریا آریا کیا (آلومینیوم)

مدافع تیم آلومینیوم یکی از بازیکنان خوب تیمش در دیدار با تیم گل گهر بود. با توجه به قدرت گل گهر در جناح راست برای طراحی حملات او توانست به خوبی با از کار انداختن این بخش از قوای تهاجمی حریف در تساوی تیمش نقش موثری داشته باشد.



مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

کاپیتان سپاهان‌ این روزها تبدیل به یک ستون در خط دفاعی تیمش شده و همان بازیکنی است که همیشه از او انتظار می‌رفت. کم اشتباه در حملات هوایی و زمینی و البته کمک به خط حمله تیم روی ضربات ایستگاهی. او عملکرد خوبی مقابل پیکان داشت.




مدافع میانی: آرش قادری (پیکان)

با وجود اینکه پیکان در دیدار مقابل سپاهان تن به شکست داد ولی مدافع این تیم روز خوبی داشت و چند بار توانست با قطع توپ مانع از حملات طلایی پوشان شود و جلوی یک شسکت سنگین‌تر را گرفت. او روی ضربه پنالتی دروازه حریف را هم در این بازی باز کرد.



مدافع راست: حسین ماهینی (سایپا)

ثابت کرد که به قول معروف دود از کنده بلند می‌شود. مدافع راست با تجربه سایپا این هفته عملکرد درخشانی داشت و علاوه بر عملکرد دفاعی خوب، در نفوذها هم عالی ظاهر شد و چند پاس خو برای مهاجمان نارنجی پوش ارسال کرد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.



هافبک دفاعی: علیرضا علیزاده (گل گهر)

با وجود اینکه گل گهر مقابل آلومینیوم تن به تساوی بدون گل داد ولی علیزاده روز خوبی در پست هافبک دفاعی در ترکیب این تیم داشت. او مانع شکل گیری حملات تیم آلومینیوم شد و از همان میانه میدان نقش یک بازیکن تخریبی را به خوبی ایفا کرد.



هافبک هجومی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

در پست جدیدش درخشان ظاهر شد و در بازی با فولاد طوری عمل کرد که انتقادهایی که بابت دربی به او می‌شد را از بین ببرد. نوراللهی در کنار بازی درخشان خود و چند پاس کلیدی که با بازیکنان تیمش داشت،‌ با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش مقابل فولاد بود.



وینگر: مهدی قایدی (استقلال)

با وجود تغییر سیستم استقلال و دور شدن از دروازه حریف به واسطه حضور همزمان مطهری و دیاباته در ترکیب بازهم خیلی خوب ظاهر شد و یک گل و یک پاس گل در دیدار با تراکتور در تبریز برای یک بازیکن کافی است تا در بین برترین های هفته باشد.



وینگر: سجاد شهباززاده (سپاهان)

این روزها حسابی در اوج آمادگی قرار دارد و حتی تغییر پستش از مهاجم نوک به وینگر در ترکیب سپاهان هم باعث نشده آمار او دچار افت شود. شهباززاده معمار برتری تیمش مقابل پیکان بود و یک گل زد و یک پاس گل داد تا در کنار منشا در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.




مهاجم: ساسان حسینی (نفت مسجد سلیمان)

در دیدار مقابل شهر خودرو حسابی توانست خوش بدرخشد و زدن 2 گل از 3 گل تیمش در این بازی او را تبدیل به ستاره تیمش در این میدان کرد. حسینی این فصل یکی از نفرات کلیدی و مهم تیمش بوده است و توانسته نمایش خوبی در ترکیب نفت داشته باشد.



مهاجم: شیخ دیاباته (استقلال)

در اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم همان بازیکن همیشگی بود و توانست عملکرد درخشانی داشته باشد. دیاباته دو گل از 3 گل بازی حساس تیمش مقابل تراکتور را به ثمر رساند تا نشان دهد روش گلزنی به این تیم را خوب بلد است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها