X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1399, 13:44
کد خبر: 33569
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نیاز به حمایت مسئولان داریم

اهل‌شاخه: سپاهان تنوع تاکتیکی دارد

اهل‌شاخه: سپاهان تنوع تاکتیکی دارد مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم ما پتانسیل گرفتن سهمیه آسیا یا قهرمانی را دارد و امیدوارم حمایت شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد اهل‌شاخه در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط فعلی تیمش در آستانه بازی فردا با سپاهان گفت: همه چیز طبق برنامه جلو می‌رود. امسال از هر لحاظ شرایط ما خوب است و بچه‌ها خیلی انگیزه دارند تا این روند را ادامه دهیم. هدف ما این است که عملکرد خوب‌مان را تا پایان فصل ادامه دهیم تا هواداران صنعت نفت و مردم آبادان را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، البته کادر فنی ما سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده ولی می‌دانیم که آنها فقط با یک سبک خاص بازی نمی‌کنند و تنوع تاکتیکی دارند. سپاهان بازیکنان توانمندی دارد ولی ما تمرینات خوبی را بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف انجام داده‌ایم و می‌دانیم باید کم اشتباه و باهوش بازی کنیم. میزبان هستیم و با توجه به شرایطی که در جدول داریم، 3 امتیاز این بازی برایمان بسیار مهم است.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت در خصوص شانس این تیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هم می‌شنویم که خیلی‌ها می‌گویند می‌توانیم سهمیه بگیریم یا قهرمان شویم ولی سال گذشته هم در نیم‌فصل اول این شرایط را داشتیم. نتایج خوبی گرفته بودیم ولی در نیم‌فصل دوم حمایت نشدیم و فقط بچه‌ها تلاش می‌کردند تا هواداران را خوشحال کنند. امسال شرایط بهتر از سال گذشته است و نیاز به کمک و حمایت مسئولان استان داریم. تیم ما پتانسیل گرفتن سهمیه یا قهرمانی را دارد و امیدوارم حمایت شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها