X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 بهمن 1399, 06:54
کد خبر: 33582
خبرنگار: khani
نظرات: 8

نویدکیا شناخت خوبی از تیم پیدا کرده است

سلطانی: همه‌چیز برای بزرگی سپاهان مهیا است

سلطانی: همه‌چیز برای بزرگی سپاهان مهیا است کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سپاهان ستاره محور یا بازیکن محور نیست و تیم محور شده است، بازیکنان خوبی نیز روی نیمکت دارد و همه چیز برای این‌که سپاهان در این فصل بزرگی کند، مهیا است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد امرالله سلطانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: سپاهان بازی خیلی خوبی انجام داد، البته صنعت نفت تیم سازمان‌یافته و خوبی است که فوتبال خوبی نیز انجام داد و شاید روی گل نخست غافلگیر شدند.

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان این‌که سپاهان نتیجه خوبی گرفت، گفت: محرم نویدکیا متناسب با شرایط بازی با صنعت نفت نفرات را انتخاب کرده بود که نشان می‌دهد تیم را به خوبی شناخته است.

وی تصریح کرد: سپاهان ستاره محور یا بازیکن محور نیست و تیم محور شده است و تیم متکی به بازیکن خاصی نیست؛ وقتی بازیکنان اسمی بیرون از زمین هستند، سازمان تیمی خوب است و فوتبال قابل قبولی انجام می‌دهد.

سلطانی با اشاره به این‌که به آینده سپاهان با نویدکیا امیدوار شدم، بیان داشت: البته ضعف‌هایی نیز وجود دارد، سپاهان دوباره از عمق دفاع گل خورد و مدافعان در دفاع نزدیک خوب عمل نمی‌کنند اما در مجموع تیم شرایط خوبی دارد؛ استفاده از نورافکن در خط هافبک شرایط هافبک‌های سپاهان را بهتر کرد و محمد کریمی نیز رفته رفته فضای جلوی دفاع را به خوبی پوشش داد.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد عملکرد نویدکیا خاطرنشان کرد: آرزوی سپاهانی‌های واقعی بود که روزی کادر فنی نیز از اسطوره‌های باشگاه باشد و این اتفاق در حال محقق شدن است، البته زمان می‌برد تا نویدکیا به خوبی مجموعه تیم را مدیریت کند؛ نویدکیا کنار زمین آرامش دارد، سراغ حاشیه‌ها و داوری نمی‌رود و به نظر باید منتظر یک مربی قابل در سطح کشور باشیم.

وی با بیان این‌که امیدوارم سپاهان با تمرکز و آرامش این مسیر دشوار را طی کند، گفت: در نیم‌فصل دوم شناخت مربیان و تیم‌ها از یکدیگر بیشتر می‌شود و کار سخت‌تر است؛ هواداران باید برخی شرایط را درک کنند، تیم ممکن است اسیر حوادث بازی شود و فشار روانی روی بازیکنان و کادر فنی نباید ایجاد کرد.

سلطانی یادآور شد: سپاهان بازیکنان خوبی نیز روی نیمکت دارد و از این نظر می‌توان سپاهان را با پرسپولیس مقایسه کرد و همه چیز برای این‌که سپاهان در این فصل بزرگی کند، مهیا است.

کارشناس فوتبال اصفهان در پایان گفت: امیدواریم رفته رفته فضای بیشتری برای بازیکنان بومی و آکادمی سپاهان بیشتر شود البته به زمان نیاز است تا تیمی داشته باشیم که حداقل نیمی از تیم بومی باشد؛ نمی‌توان کادر فنی را تحت فشار قرار داد و باید کم کم این فرصت به استعداد‌های بومی و آکادمی سپاهان داده شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها