X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1399, 15:41
کد خبر: 33641
خبرنگار: lark
نظرات: 4

سپاهان و شهرداری بم به مرحله بعدی صعود کردند

سپاهان و شهرداری بم به مرحله بعدی صعود کردند تیم شهرداری بم با شکست ذوب‌آهن، به همراه سپاهان به مرحله بعدی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دو دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد تا تکلیف دو تیم صعودکننده از گروه اول این مسابقات به مرحله بعدی مشخص شود.
در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن از ساعت 13 امروز میزبان حریف قدرتمند خود شهرداری بم بود.
ذوب‌آهن این مسابقه را با ترکیب زهرا خواجوی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، مینا داوودی، شقایق نوری‌زاده، سحر رمضانی، سارا ظهرابی، شیوا فاضلی، مرضیه نیکخواه، سارا سبزواری و نگین زندی آغاز کرد.
کوهستان خسروی، زهرا سربالی، فاطمه گراییلی، سرشین کمانگر، عاطفه رمضانی‌زاده، سمانه چهکندی، رها یزدانی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری‌زاده، فروغ موری و مونا حموی نیز ترکیب شهرداری بم را در این دیدار تشکیل می‌دادند.
در نیمه نخست این دیدار شهرداری بم تیم برتر میدان بود و با 2 گل زهرا سربالی و سمانه چهکندی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. گل ذوب‌آهن را نیز سارا سبزواری در دقیقه 45+2 نیمه نخست به ثمر رساند.
ذوب‌آهن که برای صعود از این گروه حتماً باید شهرداری بم را شکست می‌داد در نیمه دوم برای جبران این شکست تلاش کرد اما در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی باز بماند.
در دیگر دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم سپاهان اصفهان که در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان نماینده البرز بود با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.
گل‌های سپاهان در این دیدار را هادیه کر، هاجر دباغی، هانیه علیمردانی و معصومه همتی وارد دروازه حریف خود کردند و برای نماینده البرز هم فاطمه خندان گلزنی کرد.
با کسب این نتایج، تیم‌های شهرداری بم و سپاهان اصفهان با 19 امتیاز و برحسب تفاضل گل به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه یک به مرحله بعدی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کردند. پیش از این نیز تیم‌های شهرداری سیرجان و وچان کردستان از گروه دو این رقابت‌ها راهی دور بعد شده بودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها