X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1399, 12:27
کد خبر: 33659
خبرنگار: khani
نظرات: 6

آرامش رمز موفقیت سپاهان است

سلمانی: به قهرمانی آخر فصل فکر می‌کنیم نه قهرمانی نیم فصل

سلمانی: به قهرمانی آخر فصل فکر می‌کنیم نه قهرمانی نیم فصل پدیده جوان این روزهای سپاهان از تلاش و انگیزه برای کسب عنوان قهرمانی صحبت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد یاسین سلمانی در گفتگو با ایلنا در خصوص اعتماد کادرفنی سپاهان به او در دو دیدار اخیر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم بابت نتایج خوب سپاهان خوشحالم و بعد از آن از آقای نویدکیا ممنونم که به من اعتماد کرد و فرصت بازی داد و از اینکه در بازی قبلی مقابل ذوب آهن موفق شدم برای تیم گلزنی کنم هم خیلی خوشحالم و بازی مقابل استقلال هم تجربه خوبی برایم بود و امیدوارم در ادامه راه هم سپاهان موفق باشد و هم من بتوانم برای تیم مفید و مثمر ثمر باشم و بتوانم رضایت کادرفنی را جلب کنم.

وی در مورد صدرنشینی سپاهان در جدول و شانس بالای قهرمانی نیم فصل گفت: اینکه به صدر جدول رسیدیم اتفاق خوبی است و باعث روحیه و انگیزه بالای ما و خوشحالی هواداران می‌شود و امیدوارم بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم. قهرمانی نیم فصل هم می‌تواند در نوع خودش جالب توجه باشد ولی هدف اصلی ما و آنچه مهم است قهرمانی در پایان فصل است که باعث می‌شود جام را بالای سر ببریم و امیدواریم این اتفاق بیافتد.

بازیکن جوان سپاهان در مورد وضعیت حال حاضر این تیم هم توضیح داد: خدا را شکر اوضاع خوبی داریم. تیم بدون حاشیه و در آرامشی که حاصل زحمات مدیریت و کادرفنی است جلو می‌رود و همین موضوع کمک زیادی به ما می‌کند تا بتوانیم بدون دغدغه فقط به مسائل فنی فکر کنیم و نقش موثری در موفقیت تیم دارد.

سلمانی در پایان با اشاره به هواداران سپاهان هم گفت: در پایان لازم است از هواداران عزیز تشکر کنم که همیشه از ما حمایت می‌کنند و به ما دلگری می‌دهند. جای خالی آنها را در ورزشگاه احساس می‌کنیم و امیدوارم شرایط جوری رقم بخورد که به زودی بتوانند به ورزشگاه بیایند و آنجا از ما حمایت کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها