X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 بهمن 1399, 11:05
کد خبر: 33660
خبرنگار: khani
نظرات: 25

استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

میرزایی: قهرمانی نیم فصل نه، قهرمانی آخر فصل را می‌خواهیم

میرزایی: قهرمانی نیم فصل نه، قهرمانی آخر فصل را می‌خواهیم مهاجم سپاهان در مورد برتری مقابل استقلال و شانس قهرمانی نیم فصل صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج تیم باعث شده بچه ها از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند و بعد از پیروزی در دیدار مقابل استقلال و رسیدن به صدر جدول اوضاعمان خوب شد و تا اینجای کار به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و این موضوع تاثیر خوبی روی مجموعه تیم گذاشته است.

وی در مورد بازی با استقلال گفت: بازی سختی بود و به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه بودیم. استقلال رقیب جدی و اصلی ما محسوب می‌شود و تیم پرمهره‌ای است که شکست دادنش کار هر تیمی نیست ولی ما به خوبی روی آنها کار کرده بودیم و تمریناتی که انجام دادیم برای گرفتن 3 امتیاز بازی بود که خدا را شکر آن را کسب کردیم و توانستیم از این بازی به اصطلاح 6 امتیازی سربلند خارج شویم.

مهاجم سپاهان در مورد شانس بالای این تیم برای قهرمانی نیم فصل خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع قطعی نیست و بستگی به نتیجه دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر دارد ولی هدف و تمرکز اصلی ما قهرمانی در پایان فصل است و اگرچه قهرمانی نیم فصل هم از لحاظ روحی - روانی بار مثبت خوبی برای تیم دارد ولی وهدف و انگیزه ما بالا بردن جام در آخر فصل است.

میرزایی در مورد دلایل موفقیت سپاهان در فصل جاری گفت: ما یک تیم یکدل و با انگیزه هستیم که از لحاظ شخصیتی و فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از نقاط قوت ما دوری از جنجال و حاشیه است که مجموعه باشگاه و مدیریت و در رأس کادرفنی آقای نویدکیا که خودش ذاتاً آدم آرامی است و این آرامش را هم به تیم منتقل کرده و فکر می‌کنم در کنار همه مسائل این موضوع هم تاثیر زیادی داشته است.

وی در مورد هواداران سپاهان هم عنوان کرد: واقعاً سپاهان هرچه دارد از هوادارانش است و اگر آنها نبودند ما با یک باشگاه معمولی هیچ فرقی نداشتیم. آنها همیشه به من لطف داشتند و چون از محصولات آکادمی باشگاه هستند خیلی به من ابراز محبت می‌کنند و این علاقه دو طرفه است. من خودم در رختکن همیشه به بازیکنان می‌گویم که ببینید هواداران چطور برای ما سنگ تمام می‌گذارند و با وجود اینکه اجازه آمدن به ورزشگاه را ندارند به هر شکل مختلف خودشان را به ما می‌رسانند تا حمایتشان را اعلام کنند و ما هم باید از جان و دل در زمین مایه بگذاریم تا آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم آخر فصل قهرمانی را که کمترین حقشان است به آنها هدیه دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها